Gjest Maja:) Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg gikk inn på navneguiden og så på betydningen, for det synes jeg er viktig. Sondre var litt usikkert, men "manns verge". Simon er hebraisk og betyr "den som hører, eller blir bønnhørt" Tror nok jeg hadde gått for Simon av de to navnene. Men det viktigeste er jo at det klinger bra for dere da :-)
Lova Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Simon! Definitivt. Har aldri likt Sondre. Minner meg for mye om "sonde".
05prinsesse+des08baby:) Skrevet 5. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2008 Hehe..Jeg er ikke blitt gravid enda engang (som jeg vet om)..Men opptatt av navn-det er jeg:) Tror jeg liker best Sondre selv...Men fått veldig smaken på Simon også i det siste..Har ei Natalie fra før..Og syns Sondre passer veldig bra sammen med det da..
Tante Bassa Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Jeg synes også Sondre er finest. Lykke til med navnevalget :-)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Sondre...ikke simon, heller simen.
monika70 Skrevet 5. april 2008 #13 Skrevet 5. april 2008 Simon er finest! Har en Simon selv og synes selvfølgelig det er flott navn! Men så har jeg sansen for bibelske navn!
Bare meg... Skrevet 6. april 2008 #16 Skrevet 6. april 2008 Bare litt morsomt. Kjenner to små gutter som er søsken og heter Sondre og Simon. (c: Kanskje du får to? Hihi...
prinsesse stilig Skrevet 6. april 2008 #19 Skrevet 6. april 2008 Sondre, det er mitt valg hvis jeg får en gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå