Gjest Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 må jo le litt av hun catharina også, da...rimelig direkte!!
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 fortell...er på jobb, fikk ikke sett:(
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 cat klikker på vigdis, sier "ikke snakk til meg, hold kjeft" vigdis sier til kameraet at noen her inne er godt oppdratt, andre ikke --og får kastet noe på seg fra cath, so sier at hun skal gi f i å blande mora og faren hennes inn i dette. Hver gang Vigdis prøver å si noe, svarer Cath: Hold kjeft, ikke snakk til meg...
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Usj jeg liker ikke hu ass.!!! Sur hele tiden. Blæh
~Maja Mor~ Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Hehe, håper hun setter Vigdis på plass! Blir jo spennende uke dette her ja!
velsignet med to Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 NEI!!! Jeg gikk glipp av hele Farmen i dag!! Har rett og slett glemt det av. Hva skjedde?? Og hvem gikk ut?
mpb♥ Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Ja, det hadde vært moro! :-D Blir smårar av hu Vigdis ass..:-S
velsignet med to Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Neeei Hva valgte Torkel til tvekamp da?
Sjefsmegga Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Er ingen stor-fan av Vigdis, men Catharina virker ikke helt god i topplokket, oppførr seg mer som en oppkjeftig fjortenåring enn ei midt i 20åra, snakker om mnagel på selvkontroll. Jeg føler ikke at jeg sporer så mye intelligens fra henne i hvertfall. Vigdis virker rimelig "kort" i topplokket hun også, men en smule mer sympatisk i det minste. At man kan bli frustrert over at "voksne" mennesker oppfører seg som fjortiser har jeg full forståelse for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå