Gå til innhold

jamen joikabolla.... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan hinte og skrive bok om hvem jeg er jeg, mne jeg vil vite hvorfor... :-)

Da må du si sånn: du er så grei og pen, og den lureste på dib, og pen og tynn og dritflink til å lage mat og kosleig og nesten som en julegave å regne....

skjønner du???

;-)

Why Forest, Why???????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

også må du svare da vettu

Skrevet

jeg maser som unge nr seks til du ser meg :-)

Skrevet

Snille, snille dritgrei, du må da forstå at jeg vil vite hvem du er, tenk å leve et helt liv uten å vite hvem værdens snilleste, kosligste, søteste og peneste, smarteste, tynneste og beste matlageren er.... det er jo helt kjiiiipt, på tryne kjipt vil jeg påstå.

Hvorfor, tjo... du nevnte en gang her inne at du visste hvem jeg er så why forklares mest naturlig som nysgjerrighet.

Og jeg kan jo legge til at om jeg får vite hvem du er så løser gåten seg på hvem som er forbildet mitt....

Og ja, litt treg til å svare, måtte ned å hente jentungen, hun har hvert barnevakt.

Skrevet

Pst.... trenger ikke skrive bok da :-)

Skrevet

hahahahahahahahhahahahah vet jeg hvem du er

????????????????????????????????????

?????????????????????????????????????????

det hadde vært artig å vite, hvorfor vet jeg det? har jeg sett bilde av deg noe sted? Har du vist ditt blide åsyn i et album?

Skrevet

Husker ikke når, men det er en god stund siden, så nevnte du at du visste hvem jeg var, merk deg var da ;-)

Om jeg ikke husker helt feil, var det vel egentlig gubben i huset her du visste hvem var.

Skrevet

svisj....

Skrevet

Nå er det min tur til å bli sånn hysterisk nysgjerrig... for hedmark er ikke helt riktig fylke nemlig.... og jeg kjenner ikke veldig mange med fire unger.... er du sikker på at du husker riktig?????

kan det ha vært noen andre dritpene flinke snille gode matlagere som vet hvem du er/ visste hvem du var????

Skrevet

Det var det jeg kom til også, når jeg prøvde å finne ut hvem du var. Men siden jeg har flytta litt rundt på meg i årenes løp blei jeg usikker.

Er jo ikke oprinnelig fra Hedmark, men Vestfold passer jo ikke noe bedre da.

Er helt sikker på at det var dritgrei hei hei ja :-)

Skrevet

det forundrer meg i bøtter og spann, for vestfold er i utgangspunktet greit nok, mne da ville du vært familie :-)))) Du må gjerne være det da, min nye kusine joikabol@!

Det rare er dette:

a) jeg kan ikke huske å minnes at jeg noensinne har trodd eller sagt at jeg vet hvem du er, men...

B) jeg har lurt fryktelig og hatt lyst til å finne det ut i lang lang tid.

kan det være det du har merket???? at min sjel har snakket til din sjel om at vi burde finne ut dette sånn en gang :-)))

og at du er helt sikker er jo litt skummelt, fo rjeg har det ikke med å lyve, og jeg har det ikke med å påstå at jeg vet hvem folk er i hytt og pine..... hahahahhaha

dette ble jo årets påskekrim...

Skrevet

Øh, hvert familie i Vestfold, pst.... ikke alle i Vestfold er familie, det er i Hedmark det er sånn ;-)

Hvor i Vestfold passer det for deg da?

Jeg har jo hvert så nysgjerrig gi lang tider, til ingen nytte kanskje... blæh... kanskje jeg har hatt et slag eller et hukommelsestap (jeg tviler ikke altså)

Ja, nå må vi få løst denne seine påskekrimmen.

Kunne ha bruk for en kusine for det har jeg ikke, bare utstyrt med fettere jeg :-)

Men, altså, hvor i Vestfold passer deg er første spm i krimmen.

Skrevet

i en by med navnekonkurranse på en tunell ;-))))

Skrevet

Øhh.... er 4 år siden jeg flytta fra Vestfold, men jeg er da født og oppvokst der. Aner ikke hvem by du mener, ikke hvilken tunell eller. Men jeg kommer fra helt nord i fylket.

Skrevet

tønsberg hadde en hissig tunnellnavn diskusjon, på det som endte opp som slottsfjelltunnellen :-)))

Men helt sant altså, i vestfold kjenner jeg virkelig bare familie :-)

Skrevet

sovna du?

Skrevet

...pst...dritgrei!!!???? Husk at når du skal besøke din nye kusine Joikaboll.... så bør du dra innom og besøke Snulderfamilien!!!

I og med at du og jeg i det minste har MØTT hverandre...;=).... så ville jeg blitt litt snurt om du hadde duret forbi rett åt Hedmarken;=)

Skrevet

Det blei plutselig mørkt her, men nå er jeg på`n i gjen.

Jasså, så snulder og dritgrei har hilst på enann ja... hmfr....

Skrevet

psst joika bor vel ikke på hedmarken. eller har jeg misforstått noe her. bor ikke du nede ved lange elva da joika?

Skrevet

hehe.... du kan alltid være med snulder!

du har jo gitt meg så fint et kallenavn :-)

Skrevet

Joika kan svømme til snulder ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...