snæparguri Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 hehe jenta mi på 3 år kom inn på kjøkkenet i dag når jeg lagde middag å sa at hun hadde en nobbeperle fast i nesen.jeg ropte på faren. den satt blegg fast. jeg såg den ikke engang.moren var mer nervøs enn ungen.vi ringte legevakta for å høre hva vi måtte gjør.legen skulle ringe oss opp igjen.faren ville prøve igjen,med en heklekrok. ungen ble bestikket med den største isen i frysern før middag.hun la seg ned i soffan med ei pute under hode å faren med en heklekrok opp i nesen. å wops så var den ute.lyseblå med en brukbar dose snørr på. he he he jenta mi sa bare at detta ikke var nokka gøy å at ho ikke skulle prøve d igjen. så vi får håpe på at ho har lært.litt av en dag. hehe kan ikke gjøre noe anna enn å flire av henne. ( ikke der å da så klart)
tjorven75 Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Er utrolig hva de kan finne på ja ;o)) Ett lite tips hvis det skulle skje igjen er å få ho til å ta ett magadrag pepper og holde for det andre neseboret. Da vil ho mest sannsynlig nyse det ut... Kan risikere å dytte ting lenger opp på den måten dere gjorde det
snæparguri Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 hun hadde fingern langt oppi når hun kom inn på kjøkkenet . hun får ikke til å blåse å nektet å sniffe pepper
tjorven75 Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 En bestemt liten frøken? hehe Har blitt imponert over hvor langt de klarer å stikke fingeren opp og jeg da.. Ser ikke noe godt ut ;o/ men de er jo storfornøyde
*tybber* Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Samme skjedde med niesa mi her om dagen! =P Søstra mi stod på kjøkkenet og lagde mat, mens minstemann gråt fordi han var sulten og utålmodig. Plutselig sier ho på 3 år: "Mamma, jeg har vondt i nesa mi jeg". Kom fort frem til at joda, ho hadde stappa en perle i nesa ja! Søstra mi ba ho blåse HARDT ut (ho kunne faktisk se den da), og dermed tar niesa mi å trekker pusten skikkelig inn vettu! *hahah* KAOS! =P "Blås uuuuuuuuuuuuuut, Celine" sier søstra mi, og DA fòr den ut!! ;o) "Det var nesten som en sommerfugl" sa Celine da! *hihi* Huff, de finner på mye rart disse små. Bra dere fikk den ut ihvertfall! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå