Gå til innhold

Miniblødning og småbekymret


Gjest Maja:)

Anbefalte innlegg

Gjest Maja:)

Hei dere.

Jeg var et ærend på do for en stund siden, og da oppdaget jeg en liten blodflekk i trusa. Det var ikke mye, men dog, en liten flekk.

Jeg er i dag 5+3 på vei, og hadde planlagt å ringe å bestille legetime på mandag, da er det en uke siden jeg testet positivt. Bør jeg endre på planene nå? Bør jeg kjøpe en ny test på mandag og ta den?

 

Det er fint å ha noen her man kan dele tanker og erfaringer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei maja:)

klart du blir bekymret, eg hadde litt småblødninger i starten og. Eg er no 13 veker på vei, termin i okt. slapp heilt av, treng ikkje vere farig. Er mangen som blør litt dei 3 første mnd. Bestil time og gled deg:)

 

Tvi tvi...

 

klem oktober mams

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uke 7 og har hatt pittelitt blod hver formiddag siden fredag. hadde en MA i januar og kjenner at dette nok bare er begynnelsen på det...

Men jeg ser jo at det ikke behøver å være det, selv om jeg ikke klarer å tro at det skal gå bra...

Skal ringe lege i morgen, for det fantes jo ingen som kunne hjelpe i helgen... Det føltes ganske ensomt og hjelpesløst, bare sitte her og vente på noe jeg ikke visste hva var. Jeg håper det går, selv om jeg ikke har noen tro.

Synes det er merkelig at man ikke slutter å håpe....

Vel, det hjalp litt å se at det er flere i samme situasjon, og selv om jeg ikke er så optimistisk på egne vegner så håper at det går bra med oss alle.

Det er jo mange som har vært i denne situasjonen og fått vakre friske små barn!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maja:)

I dag har jeg ringt til legekontoret å bestilt min første legetime, skal ha den om drøye to uker, og da er jeg 8 uker på vei! Nevnte også på den bittelille blødningen jeg hadde, som også gjentok seg på søndag, men hun på legekontoret sa at det ikke var unormalt, så jeg velger å legge bort bekymringen! :)

 

Jeg ser jo at det blir brukt noen forkortelser her, den ene er SA som helt sikkert står for Spontanabort. Men hun i innlegget over meg brukte MA, kan noen forklare meg både hva det står for, og hva det er? Hun bruker det i en sammenheng som også får det til å se ut som at man mister ufrivillig. For ds som velger å ta abort, kalles det vel provosert abort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...