Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 har vært sammen med kjæresten min i 7 år nå, og jeg er blitt mer og mer usikker på sexen vår, tør nesten ikke ha sex med han fordi han tenner meg ikke mer fordi han er en "sekund mann" og jeg tenker at det er fordi jeg er så dårlig i senga at det har blitt sånn så jeg går rundt og tror jeg er vid og gjør ting feil, når jeg spør han sier han bare at jeg er så digg at han klarer ikke holde seg lenger. Spør om jeg er vid, han sier ikke ja el nei, men bare at jeg er digg. Hvorfor bruker han ikke mer tid på meg da??? synes ikke det er gøy at sexlivet vårt bare handler om sjappiser... om han tar intiativ til sex så orker jeg ikke ha selv om jeg vil fordi jeg vet han kommer fort og sikkert før meg og gir han meg orgasme etter at han har kommet ligger han bare og halvsover med fingeren på klitten min... hva skjer med forholdet vårt??? Skulle jeg vært utro i dag hadde jeg ikke klart det fordi selvtilitten min er så dårlig i senga, den var ikke sånn før.... har møtt par sammen da, da kan han vare hele natta.. men ikke med meg, skal helst se ferdig det og det programmet på tven, eller se en film først,er vi borte ett sted så hinter jeg, men da er han plutselig så ordentelig og sier at det kan vi ikke ol, han var ikke sånn før... han har alltid en unnskyldning for å ikke ha sex med meg enn å ha sex med meg... har sex med meg selv oftere enn med han og har jeg det med han føler jeg meg ikke elsket eller tilfredsstillt, selv om jeg har fått orgasme.... ligger bare å tenker kjedelig... p hadde barnefri i over en uke nå, hadde bare sex en gang og da kom jeg ikke engang.. vi gjorde det samme kjedelige vi gjør når barna er hjemme, dro liksom ikke ut og hadde det gøy sammen, fordi han orker ikke... grrr.... jeg er blitt helt isolert.... føler jeg dør innvendig, sakte... elsker han så går ikke fra ham, må bare finne en løsning... har var i noen år dette problemet så håper jeg finner en løsning snart... andre som har det sånn???? klemklem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå