Gå til innhold

Noen som ser på tv-norge nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Britisk dokumentar om de yngste mødrene i storbritannia..

Hva gjør dere i kveld da jenter? Nå holder jeg på å lage brownies til megselv. Sambo er ute og spiller med gutta så jeg skal ha jentekveld for megselv med brownies, smoothie og sex og singelliv.. Etter å ha sett denne dokumentaren da..

Ha en fin kveld!

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett den før, tørr ikke se hele, jeg husker jeg ble meget oppgitt sist gang.

Ellers har jeg nettopp kommet fra cafe med en venninne og nå skal jeg lage i stand en salat som vi skal kose oss med når kjæresten min kommer fra jobb. Smoothie og Sex og Singelliv blir det her også:)

Håper du får en fin kveld lundie!

Skrevet

Så flink du er som skal spise salat. Har en grandis i ovnen jeg :P Hehe.. Ha en fin kveld du og! Får du foressten kjæresten din til å se sex og singelliv sammen med deg? Hva er trikset?? Hehe..

Skrevet

ja såg litt av d programet,på slutten..huff d r så tragisk synes jeg,.å bli så ung forldre..alle skulle hatt en sånn så kom å ga veiledning til førstegangsfødende hehe..hvertfalll så unge,.de er jo bare barn selv..

ellers gjør jeg ingenting..samb r ute med noen kompisr..så jeg nyter stillheten hehe

Skrevet

Huff, ja.. Men virker jo som det går greit med dem tilslutt da.

Jeg skulle gjerne hatt en veileder som kom og hjalp meg.. Aaaaner ikke hva jeg går til! Hehe.. Men det kommer vel :)

Du får nyte stillheten. Ha en fin kveld!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...