Twintipp og himmelblå Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Klokka var like før midnatt, jeg stod på en veranda ikke langt fra gravplassen der mamma ligger.. Det var helt stjerneklart og en stjerne blinket så klart.. Jeg begynte å prate til mamma, sa at jeg savner deg så masse osv. Når jeg titter ned igjen, sitter en helt kritthvit pus og titter på meg. Fikk en utrolig rar fornemmelse i kroppen, et nærvær jeg ikke kan forklare.. Og jeg skjalv i begge hendene lenge etterpå.. Har tenkt på dette i hele dag.. Ganske sikker på at det var et tegn fra mamman min.. Kjære mamman min.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Ååå twintippen, den var nok mammaen din som var der:) Hun passer på deg og familien din, selv om dere ikke kan se henne, så er hun her... Den Kjære lille mammaen din..
Alba44 Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Håper det ga deg en god følelse. Det er jammen mye vi ikke kan sette ord på eller forklare..
Sjefsmegga Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Var nok et tegn fra mamma din tror jeg ja....jeg tror nemlig at sjela kan vandre etter vi har død.
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2008 Det her er det første "tegnet" jeg har fått av mamma... Høres sikkert patetisk ut, men det var helt utrolig rar følelse og stemning. Jeg ble veldig glad, men veldig skremt og...
FuriLaks Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Oi, det var en fint opplevelse. Fikk tårer i øynene jeg!
Gjest Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Får håpe det var et tegn... Er jo uansett en fin følelse.
Alba44 Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Jeg er helt sikker på at det var hennes nærvær. Har opplevd noe lignende som barn fra min bestemor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå