Gå til innhold

Vanskelig med mage og storesøster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke sitte rett opp og ned i sofaen noe særlig for tiden så jeg ligger litt bakover eller helt nede. Dette gjør tydeligvis magen min til en innbydende sofa. Hun vil helst sitte litt oppå magen min og selv om jeg prøver å flytte på henne så kjemper hun seg opp igjen. Hvor farlig kan dette være? Tenker at babyen ligger inni en trygg pose og jeg passer på å støtte henne litt så ikke all vekt faller på magen... men i sted fikk jeg så mye kynnere rett etterpå og litt vondt oppunder ribbeina (slitsomt å puste i en periode) så da begynte jeg å lure litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt på vei er du da?

jeg har også en storesøster som helst skal klatre på meg hele tiden... jeg lar henne gjøre det innimellom. sier hun må være forsitkig..men er jo ikke alltid like lett for en liten jente på snart to år å forstå det. jeg prøver også å sitte henne vedsidenav meg, helt inntill. det liker hun også. så tar jeg henne i armkroken....

Skrevet

Samme problemet her også, skal helst sitte midt oppå magen og gjerne hoppe litt opp og ned..

Sliiitsomt, men er nok ikke så veldig skadelig for barnet, ligger trygt polstra inni der:)

Skrevet

Er i uke 27 og er ganske stor, så skjønner jo at hun synes det virker fristende. Frøkna er 20 mnd så det at det er noe levende i magen tror jeg ikke hun forstår så mye av, men hun roper nå på han av og til og koser når jeg spør om hun vil gi han kos. Så noe skjønner hun nå i hvertfall.

Kjenner han er rimelig aktiv nå, sånn som han pleier, så det er jo et godt tegn! ;)

Skrevet

Jeg har hørt at det er vondt for mor før babyen i magen får vondt.

Hvor vidt det er for denne situasjonen å veit jeg ikke.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...