olebrum78 Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Fornøyde? Og gå for den billige eller dyre modellen? Hvor kjøpe billigst?
Gjest Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Aner ikke om jeg har dyr el billig modell. Dro på Obs jeg og kjøpte en mørke-blå en. Jeg har vært veldig fornøyd hvertfall. Husker ikke prisen da beklager, men tipper på ca 300,-kr el noe!
dama Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 og, forresten... ja knallfornøyd med helly... fra topp til tå...
olebrum78 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Har du også billigmodellen? Jeg må vaske mye, så går for en billig tror jeg.. De dyre skal ofte ikke vaskes. Jeg MÅ vaske ofe, unge some lsker møkk.
dama Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 for det første trenger du ikke å vaske ofte... det holder med å la de tørke, og så riste av de sand og møkk etterpå... de billige dressene holder dårligere kvalitet enn de dyre, og det kan dermed fort bli like dyrt, om ikke dyrere....(i hvertfall hvis du vasker de ofte) det aller viktigste er å ikke bruke tøymykner.... holder meg unna billig modellene selv....
alvefrøken Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 hm...det å ikke vaske ute klærne skjønner jeg ikke! Det er ikke bare å riste av dem når de er tørre! Gjørme på dresser må vaskes. Her vasker vi klærne når de er blitt gjørmete ja. En kan jo tenke seg selv, om det er morro å ta på seg møkkete tøy!
dama Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 seff... men det er forskjell på å vaske dresser og div hver dag og når de er blitt veldig møkkete....
alvefrøken Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 joda....litt sand godkjennes her...men er det veldig gjørmete, vaskes det, selv om det blir hver dag i perioder. Samme med regntøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå