Plutseliten :) Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Husker nå at du spurte meg om de kystledhyttene Det anbefaler jeg på det varmeste!! Vi har prøvd ut Vestlia...en knøttliten nydelig hytte i vannkanten. Der følger det med en robåt,det er en strand og store utearealer. Litt bratt å komme ned/opp til hytta....gikk greit med minstemann i bæresele i fjor og bæremeis i år. Vi har bodd på Rødstua...flott stor og moderne hytte med flott utsikt der også...og den ligger også omtrent uti vannet på Nesodden...der ferga legger til.Det er en bitteliten sandstrand og svaberg. Noe bratt og lite plass for småbarn utenfor,men bare en rusletur til store boltreplasser på plenen. Vi skal begge disse steder i år også. Vi har også leid Butikken på Langåra....i pinsen i fjor og den er kjempestor.Vi inviterte med oss 3 vennepar med masse barn.Vi grillet og koste oss med krabbefiske fra brygga. Og så kom isbåten på besøk til stor suksess Dit ut tok vi Rigmorbåten fra Sandvika. I år prøver vi oss i Vestfold også...en hytte på Nøtterøy som heter Søndre Tenvik..ser topp ut det også. Samt Løvøysund ved Sandefjord. Det følger båter med disse,og noen vi kjenner har bodd der og det er kjempeflott der. Så vi har booket en hel masse,og satser på en knallsommer )))
coscos Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Takk for utfyllende svar. Må si det frister! Vi blir nok "bare" hjemme i sommer (foruten 3 uker i Spania i mai/juni...), så hadde vært ok å finne på noe i nærområdet. Er det noen internettadresse man går inn på?
Plutseliten :) Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Prøv denne : http://www.oslofjorden.org/kystleden/index.shtml Eller søk kystleden på Google Jeg anbefaler det veldig,godt å komme seg vekk litt og til sjø og hytteliv. Bare spør om du lurer på mere.....ellers står det veldig mye nyttig på sidene
coscos Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Takk for linken. Da skal jeg gå inn å se med en gang (dvs. etter litt dibbing...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå