Gå til innhold

Lyst til å starte å trene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....jeg er snart 21 uker på vei og har veldig lyst til å starte å trene (det er vel aldri for sent er det vel noe som heter).

Frem til nå har jeg vært flink til å gå turer, takket være vårt 4beinte familiemedlem :) Nå kunne jeg tenke meg å trene litt styrke, spinning og aerobic (trent dette tidligere, men en stund før jeg ble gravis, så i dårlig form nå). Har hørt noe om at man ikke skal bli overopphetet og lurer på hva som ligger i dette?

Selv har jeg alltid blitt glovarm og svetter utrolig mye når jeg trener, og nå kommer jeg vel til å være ennå verre kanskje.

Noen som vet om dette kan være skadelig for barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal mye til før man blir overopphetet. Kroppen din sier fra lenge før det, så bare lytt til den. Trening er fint. Gjør det kroppen din orker, det er anbefalt ikke å ha altfor høy puls (opp til 75%av maks er bra), tren og kos deg. Ha på klær du er konfortabel i. Jeg trener masse styrke og spinning. Aerobic har jeg aldri vært så begeistra for, så som gravid vet jeg ikke hvordan dette fungerer. Mener å ha lest noe om at hopp ikke skal være av det beste.

Surf litt rundt på nett, det er masse god informasjon der. Eventuelt kan du høre på senteret ditt :) Lykke til og kos deg!

Skrevet

Tusen takk for det ;)

Skrevet

Hei!

Jeg har trent en del spinning før, sammen med sambo.

I dag dro han på spinning, mens jeg "gikk tur" på tredemølle i 45 minutter, var bra trening det også! Jeg ble i hvertfall god og svett.....men ikke altfor utslitt. Tror man skal passe litt på, jeg.

Lykke til! :)

Skrevet

hvilket treningssenter hører du til?:)Lurer pga hvis du er medlem der jeg jobber, kunne vi møtts og jeg kunne svart deg på dine spørsmål, samtidig som jeg vider deg enkelte øvelser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...