Gå til innhold

stikking nedentil... andre som har det?


(god) mother ;)

Anbefalte innlegg

huff jeg har så forferdelig stikking nedentil, og en ekkel sviende følse mens det presser litt oxo,,, skvetter til hver gang det skjer! kan det være hodet som fester seg tro? hadde det ikke sånn med første mann,,,, noen andre som har det sånn?? har ikke termin før 29 april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det samme. Hadde det med førstemann også...

Hodet til babyen min er allerede nede i bekkenet, og jeg får stadig denne stikkinga. Men kanskje det har med det å gjøre, få feste...?

 

Veit ikke hva det er, det kan være kjempekkelt, skvetter sjøl når det kommer. Men jeg bekymrer meg ikke over det...

 

Har også termin 29 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så godt å høre at jeg ikke er alene om det!!! :) morro at vi har termin på samme dag da:) vet du hva du får? og hva skal barnet hete?? hva er forresten magemålet ditt på nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også stikking nedentil, det er nok bekkenet som gjør seg klart, hodet ligger å trykker på, har termin 12 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min jordmor sa det var livmortappen som holdt på å modne... hadde ikke den stikkingen med førstemann jeg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke stikking lenger, men føler at jeg går med en "klump" eller "pose" mellom bena.. Også svikter bena mine hele tiden. Går på trynet sikkert 5 ganger om dagen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stikkingen er modningssmerter ja!

Veldig ubehagelig, men er jo godt å vite at ting modnes der nede da! ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var bekkenløsning dere beskriver. Jeg har bekkenløsning og jeg kan beskrive det som et slags trykk, noe som løsner. Jeg må akkutt sette meg ned og kan ikke gå et skritt lenger. Er dette noe annet? Det er jo på en måte noe som skjer plutselig og da får jeg vondt fremme nedentil...

Er dette det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har også stikking. Kjennest nesten ut som sterk og akutt urinveisinfeksjon eller stikk mot blæra. Av og til må eg krøke meg sammen og kjem med høglytte stønn når eg får eit stikk....

Har hatt det ganske lenge, men kraftigare no i det siste.

Hadde det forrige svangerskap oxo. Lege og JM har sagt det er helt normalt. Uansett godt å høyre at det er andre som kjenner det.

Fint hvis det har med modning å gjere. Då er det ivertfall ein positiv ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei damer! jeg har også denne stikkinga som jeg skvetter til av! og ikke nok med det, jeg har også termin den 29 april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei damer! jeg har også denne stikkinga som jeg skvetter til av! og ikke nok med det, jeg har også termin den 29 april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt, jeg har også termin 29. april =)

Og ja, her stikker det rett som det er nedentil, har innbilt meg at det er hodet som fester seg jeg, men vet ikke. Føler at magen også har sunket litt den siste uka, så det blir spennende å høre med jordmor i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her stikker det også, og terminen er 29 april. Men blir ks på meg, så håper ikke noe skjer på en stund:) Hodet er langt nede i bekkenet, men ikke festa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...