Piri Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Ho er så lita at jeg kan knekke henne mellom tommel og pekefinger. Jeg legger meg på lur bak hekken på mandag og når hun nærmer seg postkassa slår jeg til. Etterpå stapper jeg både henne og den lille jolla hun fiser rundt i oppi postkassa og spikrer igjen lokket. Hun blir ikke funnet før natt til tirsdag da lokalavisa kommer og da er jeg laaaaaaaaaaaaaaaaaangt borte! Med mindre man slipper unna med mord på små, uærlige postdamer som gjemmer unna selvangivelsen til folk?!?
Sjefsmegga Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Skal vi spikre sammen et attentat mot posten? Foreldra mine i samme kommune har fått ( samme etternavn som jeg har) men vi her i hus har ikke fått den... KNURR
Piri Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 Ikke nok med at hespetreet stjeler postordrekatalogene mine og Nytt og Nyttig, men nå tar hun fan meg selvangivelsen også! Kunne hun ikke tatt noen regninger istedet? Jeg mistenker henne for å legge sine egne regninger i min postkasse også. Sikkert hennes feil at snøen aldri smelter, at katta til naboen driter i blomsterbedene mine og at youtube fusker også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå