cowboylaila Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Noen som har erfaringer med Basson duo? Den er mye billigere enn andre merker ser jeg. Synes vogna er fin også.. Men tror ikke den er så vanlig, eller? Er den solid og trygg? Setter pris på tilbakemeldinger
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jeg har den vogna..riktignok kjøpte jeg min i 04,men skal bruke den på nytt nå til nr to.. Jeg er kjempefornøyd med den, den er god å trille,enkel å bruke.. den har jo vunnet forbruker testen i 05 tror jeg det var,eller sent 04.. ihvertfall kan jeg anbefale den..jeg hadde kjøpt samme merke en gang til hvis jeg skulle hatt ny vogn..
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 jeg har den. kjøpte den til nr1 og er kjempefornøyd. den var best i test i 05 da jeg kjøpte den, så den er kjempesikker og ikke noe tull... min søster var på besøk og lånte min vogn... da hun kom hjem og skulle trille sin egen simo fikk jeg høre at hun savner min vogn... for den er virkelig veldig god å trille.... har bare godord om den ihvertfall
Deidei Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Vi har kjøpt denne vogna til vår gutt som kommer en gang i april... Vi gleder oss veldig til å begynne å bruke den. Vi kjøpte den fordi vi fikk en god pris, mye tilleggsutstyr (som myggnett, regntrekk, stelleveske), så er det god plass i bagdelen, sele i sportsvogndelen, og gode lufthjul, og stabil å trille.. Vi er avhengig av en stabil vogn pga terrenget rundt her vi bor... De har endel Bassonvogner på deal.no. Går sikkert å sjekke der også.
Smiley* Gravid igjen! 2.gangs. Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 HAR HATT EKSTREMT MYE FEIL MED O5- MODELLEN. Slakk bremse som har blitt strammet mange ganger uten nytte. Feste på understellet der man fester selve vogna har knekt, en gang på hver side... Skevt understell og skeve hjul. Ekspetitøren i butikken mente jeg hadde hatt vogna på fly,der de ikke behandler vogner særlig pent,MEN jeg har ALDRI vært ute å reist med vogna... Behandlet vogna pent.. Etter mye tull fikk jeg byttet ut 05-understellet til 2008 modell, siden har jeg ikke hatt noen problemer. Bruker vogna daglig i dag, til unge nr. 2!!
Dojamor Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Hei! Vi kjøpte Basson Roma Duo i 2005, til vår førstemann. Veldig fornøyd! Stor og god bag, enkel kalesje, lett å trille, enkel å slå sammen og mange praktiske små detaljer. Den ble best i test i 2006 (tror det var i 2006...), og har også ligget på topp sikkehetsmessig de andre årene. Vogna er rimeligere enn mange andre vogner, men dette har ingenting å si for hverken kvalitet eller sikkerhet:-) Nå venter vi nr 2, og har ingen planer om å bytte vogn. Basson gjør nok jobben en gang til! :-))
snart mor til 3 Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 ¨Vi har kjøpt den nå til vårt litjbane som vi venter nå i juni... har hørt kjempemasse skryt av den,og den virker å være rett og slett fantastisk basson er jo et gammelt og respektert merke så de vet nok hva de gjør.. gleder meg til å virkelig få brukt den ti lsommeren :-D
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Kjøpte den til vår første i 05 og skal bruke den igjen til nr 2 som kommer når tid som helst ?? God og romslig bag, god og stabil å trille. Eneste minuset er at jeg synest den tar litt for stor plass i bilen, når vi nå blir fire
cowboylaila Skrevet 6. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2008 Heisann! Tusen takk for tilbakemeldinger! Er nesten overbevisst om at det blir denne vogna. Dere hjalp veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå