Gå til innhold

da blir det desemberbarn på meg også:-)


3barnsmamma<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Velkommen i Desember-klubben :-) Lykke til med ditt 3.svangerskap! Da er jo du erfaren i dette :-) Venter nr.2, og vi gleder oss veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo..;-) Svarte deg inne på 1.tri også.. Hvor gammel er du og barna dine da? Hvis du vil svare på det da selvfølgelig. Jeg er 30 år og gutten min er 8 år og jenta mi er 8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarer både her og på 1. trimester nå..hehe..:-)

 

Jeg er 26, fyller 27 i juli, og gutten er 5 (6 år i juli og skolegutt til høsten) og jenta mi er 2 (blir 3 i august)

 

er både gutten og jenta 8 år?? men du har ikke tvillinger har du?? ettersom du beskrev svangerskapet med gutten og svangerskapet med jenta..

eller er det jeg som misforstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musseknapp: takk for det, gleder meg masse til tiden fremover, selv om jeg regner med å henge over doskåla noen uker..

 

gleder meg også til å bli kjent med dere på desemberklubben. Litt av en julegave vi alle får i år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. nå lo jeg godt her..Er nok ikke du som misforstår..Er jeg som er surrete og gravid. Jenta mi er 4 år.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, sånt som skjer...

 

jeg har en plan om å endre diverse på min side nå som jeg er gravid, men kommer ikke inn, å det irriterer meg.. håper det ordner seg snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan til tider være mye kluss på sidene så det er litt irriterende. Men jeg har ikke hatt problemer på lenge nå.. så bank i bordet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...