3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 testet positivt i går og sterkere positivt i dag. Herlig. venter mitt 3. barn:-)
Musseknapp Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Gratulerer så mye! Velkommen i Desember-klubben :-) Lykke til med ditt 3.svangerskap! Da er jo du erfaren i dette :-) Venter nr.2, og vi gleder oss veldig!
Momlegåsegg Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Der var du jo..;-) Svarte deg inne på 1.tri også.. Hvor gammel er du og barna dine da? Hvis du vil svare på det da selvfølgelig. Jeg er 30 år og gutten min er 8 år og jenta mi er 8 år.
3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2008 svarer både her og på 1. trimester nå..hehe..:-) Jeg er 26, fyller 27 i juli, og gutten er 5 (6 år i juli og skolegutt til høsten) og jenta mi er 2 (blir 3 i august) er både gutten og jenta 8 år?? men du har ikke tvillinger har du?? ettersom du beskrev svangerskapet med gutten og svangerskapet med jenta.. eller er det jeg som misforstår?
3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Musseknapp: takk for det, gleder meg masse til tiden fremover, selv om jeg regner med å henge over doskåla noen uker.. gleder meg også til å bli kjent med dere på desemberklubben. Litt av en julegave vi alle får i år:-)
Momlegåsegg Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Hehe.. nå lo jeg godt her..Er nok ikke du som misforstår..Er jeg som er surrete og gravid. Jenta mi er 4 år.. Hehe..
3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 hehe, sånt som skjer... jeg har en plan om å endre diverse på min side nå som jeg er gravid, men kommer ikke inn, å det irriterer meg.. håper det ordner seg snart...
Momlegåsegg Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Ja det kan til tider være mye kluss på sidene så det er litt irriterende. Men jeg har ikke hatt problemer på lenge nå.. så bank i bordet..
3barnsmamma<3 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2008 håper det ordner seg snart.. Har dine tidligere svangerskap vært fine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå