Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Her har vi mye og helt sikkert for mye. Har kjøpt en god del + arvet litt av en venninne av meg. Men har funnet ut at til høst vinter skal det ikke bli kjøpt så mye.Skal heller slite på det vi har. Hvordan er det hos dere?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Enorme mengder. Kjøpte en god del klær når jeg var i permisjon og da litt stort. Så har handlet lite i det siste og prøver å slite på det vi har, men det er mengder ja. Må handle sommer klær for det har vi ingenting av og til høsten / vinteren så må vi vel opp i str 92 og det har vi kun 2 joggedresser i.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 HI her igjen. Telte nå 18 bodyer i den str hun bruker nå og det var de med lang ermer. Uff, ble litt flau. Trenger det jo ikke da.
mai mammaen til to Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 datteren vår har og store mengder med klær. spesielt kjoler og gensre... blir jo ofte til at jeg bruker de samme klærne på henne for får jo mine favoritter.. 18 bodyer ja.. er nok ikke langt unna det vi og.. hehe..
lykkeligste Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 hehe, bare vent til nestemann!! har en god del til gutten vår på 20 mnd ja...Men den lille søsteren på 2 mnd har virkelig enorme mengder det neste året.. Masse fine klær etter storebror, masse arveklær, og enda mer vi har fått i gave til henne! Så jeg hadde streng tatt ikke behøvd å kjøpe noe særlig til henne, men klarte ikke å la være.. Heldigvis kan jeg snart handle litt sommerklær til eldstemann- er så gøy å shoppe til de små..
MrsDior & baby-Dior Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 ja, alt for mye klær. får ikke brukt alt heller..
aa11bb22 Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Må nok innrømme at jeg har altfor mye klær til henne ja. Synes det er så mye fint, så jeg kjøper en del selv, og i tillegg får hun jo også en del klær til bursdager og jul. Det er ikke alt som blir like mye brukt. Enkelte plagg har jeg faktisk ikke fått brukt i det hele tatt, men tenker hele tiden på at jeg skal bli flinkere til å bruke det jeg har istedenfor å bare kjøpe nytt. Ca. 20 bodyer med lang erm, i tillegg har jeg ullbodyer og kortermede bodyer. Helt unødvendig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå