Gjest Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Jeg har hatt lyst på barn siden vi ble sammen, mens samboeren vil vente. Han sier han vil rase fra seg litt, og jeg skjønner han kjempe godt!! Men hver gang jeg ser noen med en liten baby kjenner jeg lengselen gnager i meg, og jeg begynner nesten å gråte. Han sa for en stund siden at han har lyst til at jeg skal bli gravid om 2-3 år. Jeg burde jo være overlykklig, men syns 2-3 år virker som uendelig med tid. Jeg vil ha nå!! hehe. Men Jeg vil også at samboeren skal ville det like fullt som meg når vi først begynner å prøve. Her om dagen sa han at han kanskje vil at jeg skal bli gravid om ett år:) Og når jeg var hos svigermor i dag fant jeg ut at hun og sønnen hennes(broren til samboern) har et veddemål: hun har veddet på at jeg blir gravid innen 2009. Så hun sa at jeg burde bli det, sånn at hun ikke taper veddemålet(selvfølgelig litt på tull da). Men nå føles alt lysere. Det ser faktisk ut som om det blir en 2009/2010 baby på meg:-) :-) Lykke til, til alle dere der ute som venter på at mannen skal bli klar. Tenk så fin den dagen blir, når han sier at han er 100% klar til å begynne prøvinga!!
Shauri Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Det er jo gøy å ha svigermor på din side da. Min svigermor (vi er ikke gift, men kan vel kalle henne for det allikevel) har også begynt å spørre om baby og slikt. Jeg prata med sambo i dag litt igjen. Prøver å ikke mase, men er ikke så enkelt. Spurte han om hva han syntes om mitt tidligere forslag (for noen uker siden) om at jeg kanskje kunne spise opp de p-pillene jeg har igjen (nevnte ikke hvor mange det er snakk om) og så ikke kjøpe flere. Joda, han tenker på saken sa han. Jamen så fortell meg hva du tenker på da, sa jeg. nei, det måtte han jo få ha for seg selv. hehe, søte gutten min. Jeg sa til han at han bare måtte si fra før jeg går tom for piller og eventuelt trenger å bestille legetime for å få resept på nye.. Time will tell
Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Så heldig du er da, kanskje vårbaby på deg? Lykke til!!
Miss Misantrop Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Dette høres jo knall bra ut. Her blir det nok snart baby lykke.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Dere er heldig at dere har sånne svigerforeldre, har fått streng beskjed om at dem ikke vill ha mere barnebarn (vi har et barn fra før). Og nå sitter vi å planglegger en til. Gruer meg til å fortelle dem våres lykkeligste nyheten våres. huff... Unskyld. måtte bare få det ut. Lykke til, og håper dere snart blir gravide
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Ikke vil ha flere barnebarn??? Tror jeg hadde gitt kraftig beskjed om at det er det faktisk ikke dem som bestemmer eller det skal være riktig for! Om dere ønsker flere barn så masse lykke till! Hvem bestemor eller bestefar er det som klarer å si at de ikke ønsker flere barnebarn da først et lite gull er på vei? Ikke fortell dem noe før du er gravid igjen, og vis dem hvor lykkelige dere er over babylykken;o)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Må si meg enig her med siste anonym-melding.. Det å bli foreldre igjen er en stor glede, og det har dere all rett til å vise! Det er rart at vi jenter ofte skal få dårlig samvittighet pga de merkeligste ting. Jeg mener: det er hverken foreldre, svigerforeldre, venniner eller arbeidsgivere som skal få påvirke sånne store, gledelige avgjørelser i livet! Håper det blir baby, og at dere klarer å kose dere med det! Og til trådstarter; det var kjempefint å høre at det går fremover for noen! Lykke til!!
Gjest Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Vi har nå snakket enda mer om dette. Og han sa idag at han først nå har skjønt hvor viktig det er for meg å få barn. Han sa at han vil at jeg skal bli gravid om ett år, og vi har pratet om babyer i hele dag. Nå er han skikkelig positiv:-) Dette er en av de beste dagene i mitt liv!!!
Snøtrollet Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Det høres ut som at det viser seg gang på gang at litt tålmodighet lønner seg:) at mannfolka må få la det synke inn å få tygge litt på det. masse lykke til!!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Ja, tålmodighet er en dyd:-) Tror også det er viktig for disse gutta å skjønne hvor mye det betyr for det, og itillegg forstå at en baby ikke bare er slit og mas. Lykke til alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå