Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På å være her og lese innlegg... Har begynt å skrive innlegg også. sist jeg var gravid- så lenge det varte- skrev jeg ingenting, bare leste. kanskje kroppen gir beskjed om at alt er bra denne gangen da... blir spennende å bli bedre kjent med dere, og følge dere videre. håper det går bra med oss alle!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med graviditeten!

Man kan få litt dilla:) Kan jo være lærerikt også om du er førstegangs

Skrevet

takk :). vært gravid en gang før, men da ble det sa 7+2... så håper alt går bra nå :)

Skrevet

Ja uff SA er no dritt. Jeg har også opplevd det i 14. uke. Har etter det fått en flott gutt og nå er jeg i 11. uke så er litt spent i noen uker til da:)

Hvor langt er du på veg nå da?

Krysser fingrene

Skrevet

Hehe, akkurat som om jeg skulle skrevet dette selv. Jeg skrev heller ikke noe på disse sidene sist gang jeg var gravid, var bare inn å leste. Men denne gangen har jeg også av en eller annen gunn begynt å skrive å svare på innleggene! (Sist endte det i MA for meg) Så vi får krysse fingrene å håpe det går bra med oss denne gangen!!:)

Skrevet

Uff...ja, jeg har også mistet i uke 6-7. 3 ganger faktisk... Men har nå en gutt som blir 4 i juli, og er nå 6 uker på vei i morgen:) Termin 1 desember:) Jeg krysser fingrene for oss alle!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei jenter. Jeg er 6+1 i dag... Termin 1. desember... Blir helt nevrotisk av dette her jeg ;) Første jeg tenker på morgenen er hvor langt jeg er på vei, og sjekker toalettpapiret for blodspor hver gang jeg er på toalettet... Ikke bra vettu. Men- tenker som så at det er jo liten statistisk sannsynlighet for at akkkurat jeg skal få sa to ganger på rad... Bare jeg kommer meg over i 9. uke tror jeg kanskje at jeg puster litt lettere...

Ha en strålende søndag alle sammen.... Skal snart ut og gå tur i gråværet, men titter nok innom senere i dag. Klarer nok ikke la være ;)

Skrevet

Hei! Da har vi det likedan desemberspire:) Jeg greier heller ikke å nyte at jeg er gravid (er 6+0 idag), men går og bekymrer meg hele tiden, og sjekker toalettpapiret hver gang jeg har vært på do. Hadde en ex.u jeg da, og begynte å blø når jeg var 5+3... Var supernervøs den morgenen jeg var 5+3 nå, men har vært på ul og sett at den lille sitter på riktig sted, så nå er jeg mer bekymret for en SA. Huff, synd at noe som er så kosli og arti skal overstyres av dette, men kan ikke noe for det. Håper det blir bedre etterhvert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...