Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 hei hei til alle dere som er så flinke å spå, håper en av dere kan hjelpe meg.... har bursdag i morgen og har skikkelig vondt i magen.går på ander uka med uvi og ingen ting hittil har hjulpet. blir faktisk bare verre.... kan noen se om dette har noen betydning for resten av svangerskapet? om jeg føder for tidlig eller går ut til termin? og om mulig for nyskjerrighetens skyld se om det blir gutt....jeg tror det,men det viktigste er om plagene mine kommer til å gjøre noe fra eller til under svangerskapet og om jeg får for tidlig..... på forhånd takk. 06.04.86
Kristine_88 Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Hei du jeg føler jeg får en liten klump i halsen på deg! du kommer til å bli bedre.. føler en gutt på deg ja... han kommer nok 2 uker før termin... fikk opp røkte kjøttpølser på deg? jeg er ny og trenger tilbakemeldinger... ord bare popper opp vettu
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 takk for svar. jeg gråter mye for tiden for mamma er på åpen soning ute på ei øde øy etter en episode av fyllekjøring i fjor...å så er jeg veldig hormonell. røkte kjøtt pølser kan vel vere fordi jeg bare synst det er kjepe godt kan spise de pølsene rå om det så skulle vere men jeg pleier å steike de, men er helt klart beste pølsene hehe får du mere rart meg? kan bruke meg til å øve på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå