Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 hjelp ....... er i uke 19 i dag og når jeg ler eller nyser så kjennest det ut som om det er fare for at navelen min bare "popper" ut. noen som vet hvorfor og om det er normalt så tidlig? er ekkelt og ble skikkelig skremt da jeg oppdaget det først for en time siden.kan det sprette helt ut??gjør edt vond og skal det vere sånn??....herregud da, er vel bare normalt, men synst det først nå skjer så sinnsykt mye rart med både mage kropp og sinn. har ikke hatt det sånn tidligere i svangerskapet.... noen som vet råd? hilsen forvirret og overhysterisk
NormaJean Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 he he, kan bare si at jeg begynner å få utovernavle eller navlebrokk som det så pent kalles. hvis jeg strammer magemusklene og "presser" kommer den ut av seg selv..... så tipper at det ikke er lenge til den står permanent ut. er i uke 20 nå! tror det er ganske vanlig med navlebrokk under svangerskapet, det er i allefall ikke farlig. men pent er det jo ikke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå