3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Flytter over hit hos dere jeg:-) testet svakt positivt i går, og sterkere i dag. Jeg venter mitt 3. barn, og gleder meg masse:-) Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne:-) Klem:)
Leo84 Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Heisann. jeg flytter også over hit i dag:) men testet ikke før i dag da. venter mitt 3, barn jeg også hvor langt er du på vei? jeg skal være 4+4 i dag.
3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 jeg har ikm i dag eller i morgen, og er vel ca 4 uker på vei.. prøver å taste inn for å finne midlertidig termindato, men det blir bare surr.. i ei bok jeg har står det at jeg har termin 11 desember, men det er etter en 28 dagers syklus, og jeg har lenger syklus, så taster jeg inn på BIM og får frem ca 15 desember, på babyverden ca 17 desember. på første legekontroll vil jeg anta at legen går utfra 28 dagers syklus (det har hun gjort alle de andre gangene) og det blir jo da rundt 11 desember, og når jeg kommer på UL flytter de meg sikkert 1-2 uker lenger ut i desember...om du skjønner.. bare surr dette.. eneste jeg vet er at jeg hadde el-blødning 22 mars, altså 2 uker siden, og at jeg ca er 4 uker på vei nå. langt og surrete innlegg, men jeg er sikkert ikke alene om dette surret..:-) har du mye symptomer?
Momlegåsegg Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Hei! Så morro med flere desemberbarn som også venter nr 3!! Håper dere også er på desemberforumet også..Litt stille og rolig der men. Jeg har termin den12 og er 4 uker og noe på vei. Og jeg har INGEN symtpomer og bekymrer meg dønn ihjel.. hehe.. Håper vi kan følge hverandre ;-)
3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 hei Momlegåsegg:-) jeg skal ta turen til desemberforumet også. jeg har hatt lite symptomer: hadde sterke murringer fra el og til IKM, men nå er de borte, kjenner et slags trykk nederst i magen, akkurat som om livmora vokser. i dag har jeg kjent en smule av svimmelhet og bittelitt uggen, men det er veeeldi lite. forrige svangerskap var jeg stuptrøtt fra ei uke før IKM og hele svangerskapet..og hadde ellers ALT av plager og symptomer.. men det går vel som oftest bra gjør det ikke? jeg håper også vi kan følge hverandre. hadde vært gøy det:-)
Momlegåsegg Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Så koselig Kruspersille at du kommer til forumet du også.. Jeg hadde masse mensenmurringer fra el til ikm sel med stikninger. Men nå...ingenting. Merkr jeg bekymrer meg mer og mer for hvert svangerskap. De to andre har jeg merket det ganske tidlig. Men jeg regner med at det kommer. Med gutten var jeg uvel og kastet opp innimellom og med jenta spydd jeg konstant i 4 mnd! Jeg har ikke vondt i puppene engang vettu.. Hm...jaja.. får bare vente å se vel..
3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 ganske like vi da, da jeg gikk med gutten kasta jeg opp og hadde den klassiske morgenkvalmen i noen mnd, med jenta hadde jeg døgnkvalme, spydde hele tida, huff for et minne det er..:-( jeg har heller ikke ømme pupper en gang nå. rare greier.. men siden el nå, har jeg hadd skikkelig mageknipe med løs og hard mage, og oppblåst.. det henger i enda.. men regner med kvalmen setter inn for fullt snart..
Leo84 Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 jeg hadde tvillinger i magen sist og det var en gutt og en jente så svangerskapet var både og . var ingenting som skulle til før jeg ble kvalm men det var ikke så mye som skulle til får å bli bedre igjen heller. termin 11. desember her. syklusene mine har vært fra 26-31 dager så jeg går utifra 28dager. hadde el slim den 18.mars så tror det passer ganske bra. artig å følge med andre som er i samme "båt".
Leo84 Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 symptomene jeg har hatt til nå er ømme bryster , og veldig menssmerter. fikk i dag også min første stikk/strekk smerte i livmora. derfor løp jeg til butikken å kjøpte en test.
3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2008 har ikke ømme pupper denne gangen jeg, håper det kommer, for det ser jeg på som et sikkert tegn, vil gjerne ha sikre tegn, ellers begynner jeg vel å tvile på at jeg er gravid..hihi.. når du gikk med tvillinger, var symptomene mye sterkere da? fikk du noe "ahaa-følelse" før du var på UL, så du på en måte skjønte at det var noe ekstra...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå