Gå til innhold

Jeg har begynt å innbille meg at det er en jente... Redd for å bli "skuffet"!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en skjønn gutt fra før, men kjenner at jeg har veldig lyst på en jente, og at dette er "siste sjansen" (tror ikke jeg vil ha tre barn)... Selvfølgelig blir jeg kjempeglad bare jeg får en frisk baby, men har kikket litt på det kinesiske fødselskartet, da. Det viser at det er en jente, så nå innbiller jeg meg at det stemmer...

 

Hva om UL viser en gutt til, jeg kan jo ikke bli skuffet!!!?

 

Hadde litt lyst på en jente sist også, men ble veldig glad da det viste seg å være en liten gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i første omgang får vi bare håpe at det blir et velskapt barn, men skjønner drømmen om et barn av hvert kjønn. du får bare krysse fingrene. blir fint hvis det blir to tøffinger også vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke skuffet. Selv om du tror du blir det, så gjør du nok ikke det. Jeg har tre gutter, og det kinesiske fødselskartet viste jente på alle tre. hehe.. så det stemmer ikke på meg. Viser jente den gangen her også, så det blir nok en gutt til. Og det er jeg bare kjempeglad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpion

Heisann!

 

Skjønner at du ønsker deg ei jente. Tror det er nesten alle jenters drøm.

Har 2 skjønne gutter på 4 og 6 og hadde slått fra meg tanken på ei jente. Men nå fikk jeg plutselig sjansen igjen. Men blir veldig glad hvis det er en gutt også da. Blir spennendes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror veldig det blir gutt, både jeg og samboeren min har en følelse på gutt.. Jeg sjekket på den kinesiske kartet eller hva det nå het:) den her på barn i magen viste gutt, men den på babyverden viste jente.. Så da får vi bare se. Samme for meg, er første barnet vårt. Så lenge den er i super form så kan det bli hva som helst for vår del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...