Gå til innhold

Tekst til Børud-gjengens "lille Ole"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har teksten til Børud-gjengens "lille Ole"? Gjerne noter også, men teksten er viktigst.

Takker for all hjelp og gode tips...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noter dessverre, men her er teksten ut fra mitt hode:

Mamma, hvor var jeg før jeg ble født og før jeg kom inn i din mage? Har jeg vært ingenting, svar om du kan, det går vel ikke an?

Lille Ole du var i Guds hjerte, for der har du alltid vært til, og helt fra begynnelsen tenkte han på ditt gode humør og ditt smil. Lille Ole du var i Guds tanker, ja der var du ofte tror jeg, og helt til den dagen da du ble født har han lengtet etter deg.

Jeg klarer ikke helt å forstå alt dette som du forteller, men det er herlig å vite at jeg var ønsket av Gud og deg.

Lille Ole du var i Guds hjerte, for der har du alltid vært til, og helt fra begynnelsen tenkte han på ditt gode humør og ditt smil. Lille Ole du var i Guds tanker, ja der var du ofte tror jeg, og helt til den dagen da du ble født har han lengtet etter deg.

Ikke hundre prosent sikker på om dette ble helt riktig. (c:

Skrevet

Hehe, kjøpte Børud-gjengen sine gamle cd-er for en tid tilbake! =) Tenkte lille jenta i magen skulle få høre noen av de sangene jeg hørte da jeg var liten! Har spilt "Gud er bare god mot meg" på piano endel i løpet av svangerskapet. Kanskje hun gjenkjenner den når hun kommer ut?

Jeg har dessverre ikke teksten eller notene til sangen du spør etter, men tror de selger de sangheftene på Bok & Media! Prøvde selv å google sangen, men var ikke så mange resultater på det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...