1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Noen som har hatt litt brun utflod før ikm og likevel vært gravid? Har vel så smått innsett at det ikke har gått denne mnd heller. men klynger meg til håpet.
har4barn Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 JEg hadde det for første gang denne gangen! På dag 27-28 i syklusen fikk jeg brun utflod, og jeg forventet at det var mensen som kom. Men det ble ikke mer, og dagen etter var det borte. Tre dager senere testet jeg knall positivt! Lykke til!
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg venter ikke mensen før tirsdag, litt brunt idag og.syklus er 28 dager. Bestilt tester, trodde de skulle komme igår, men de kommer nok imorgen. Håper det funker denne gangen, har prøvd siden sa i juli. har ømme bryster, ingen spesiell murring,trøtt. ja det er vel bare å vente.
grønnvinge Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jepp, det ER mulig. :-) Jeg har spottet opptil en uke før mens i mer enn et år. Samme skjedde denne gangen, begynte å spotte forrige helg, men så ga det seg på torsdag, og lørdag morgen testet jeg positivt! Merket ingenting annerledes denne måneden før torsdag. Så det ER jo et lite håp. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå