Gjest Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 når legger dere en 4 åring og en 7 åring i helgene?
Wendela Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Har en fireåring og snart seksåring. De er i seng halv ni i helgene og halv åtte sover de på ukedagene.
Musseknapp Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Jenta vår blir 4 til sommeren, og hun har samme leggetid i helgene som til vanlig. Dvs ca 1930. Hun våkner jo til samme tid enten det er søndag eller torsdag, så da blir hun trøtt på samme tid også :-)
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 ja mi jente på 4 år og er trøtt enten d er helg eller ei ,så her er d og i seng halv 8..mens eldste mann får være litt lengr oppe..han liker at jeg gjør litt forskjell akkuratt der..å d skjønner jeg og..ikke gøy bli lagt på samme tidspunkt som lillesøsteren sin i helgen hehe..men d er bare på lørdagen han får d ..men d varierer litt og da seff.. i hverdagen er d i seng på begge til kl er halv 8
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Har også ein 4 åring og ein 7 åring, og vi pleier å ha dei i seng til åtte. Så får dei ha på lyset ca 15 min. Legg dei seg før, får dei ha på lyset lenger. Funkar veldig godt :-) I helgene er dei kanskje oppe til halv ni-ni viss dei har lyst sjølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå