Gå til innhold

Greit at noen kanskje bare er lørdagshjelp.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

men hvis man handler på en Byggmakker og de ikke har ting på lager....burde ikke da en ansatt vite om det er andre Byggmakker forretninger i nærheten? Nei det vet visste hun jammen ikke. Og i kassen måtte jeg da ringe selv til nærmeste for å høre om de hadde det jeg trengte. Kan faktisk ikke leve 2 uker uten støvsugerpose jeg nemlig...... så da har jeg funnet enda en butikk som jeg ikke skal handle mere hos:) Mulig jeg er ekstremt sær.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ganske sær.

Enn om det var hennes første arbeidsuke?

Hade du alt klart i løpet av den uken når du startet i ny jobb?

Skrevet

Vel,litt enig med LOTP jeg da.Hun i kassa burde vel kunne sjekke ut om det var noen i nærheten og ta en tlf.Det kalles kundeservice.

Skrevet

men uansett, måtte ringe SELV??? og o du ikke veit, er du såpass serviceminded at du spør!

relativt lik på dårlig-servideprinsipper, LOTP :-)

Skrevet

Om det så var hennes første arbeidsuke så ville man vel kanskje sagt at" Vet du det er jeg litt usikker på for jeg er helt nyansatt. Men venter du litt skal jeg sjekke for deg".

Skrevet

Joda, der har du et ok svar.

Men så er vi ikke alle sammen like, mulig hun var en smule nervøs?

Synes uansett det ikke er noe særlig å henge seg opp i.

Skrevet

Jeg hadde nok handlet der igjen, men enig i de fleste svar at hun burde ringt og forhørt seg selv i det minste.... Service er en god ting selv om man er ny, usikker, uvitenede eller hva det skulle være.

Skrevet

Jeg vet at jeg er ganske sær når det gjelder sånne ting, men først så spurte jeg i informasjonen etter posene for å slippe å lete i hele butikken. Han som jobbet der visste heller ikke hvor de var så etter 10 minutter fant han ut at det var utsolgt. Allerde da burde de jo sagt at du kan kanskje prøve der og der, men nei de ante ikke om noen andre kunne ha slike poser. Så møtte jeg hun jenta som ikke visste om noen andre byggmakker butikker.....så kom jeg da til kassen hvor en fjerde person faktisk ikke ringer for å sjekke. Så jeg var vel ikke akkurat uheldig med personen jeg møtte. Kanskje intern opplæring og kurs i service hadde vært noe for bedriften? Uansett skal jeg nå kjøre dobbelt så langt for å handle hos en superkoselig familiebedrift.

Skrevet

Synest hun kunne undersøke det selv,altså ta tlf,eller bare spørre en annen ansatt der.

Det skal uansett være minst en som er på jobb,som skal kjenne bedriften..

Uansett om hu er ny eller ikke.

Skrevet

Jeg syns ikke du er sær. Sånne folk irriterer meg å. Hun kunne da i det minste ha ringt selv og\eller ha spurt en annen ansatt. Er det nye ansatte gjør (hvis hun var ny da)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...