sisilia Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 har spesifisert faktura hos telenor og mine sider på telenormobil.no. problemet er at jeg ikke klarer å finne ut hvorda man ser den spesifiserte fakturaen på nett. med hvilke nr og når di er ringt. i en email fra telenor sier di at jeg må åpne alle + tegn på siden. hva er det og hvordan gjør jeg det? di skriver også noe om rullegarin til venstre på siden??????jeg må ha det inn med tskje...hjeeelp
Gjest Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Du har åpna fakturaen, sant? Hvis ikke, så er det en egen "knapp" på E-faktura-linja som heter noe i retning av "Se faktura". På fakturaen skal det stå små plusstegn ved siden av hovedtitlene i fakturaen. Når du klikker på de små tegnene, så åpnes de og da skal spesifikasjonen stå der.
sisilia Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 efakturalinja?? har ikke nettbank hvis det er det du mener. vil se det på mine sider hos telenormobil.no.......
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Ok, da misforsto jeg sikkert! Men du får logga deg på "mine sider"? Da ligger det menyer til venstre, og ganske langt nede står det "Mine sider" i gult. Nedenfor der står det noen valg, bla. "Min faktura". Gå inn der, og så klikker du på den nyeste fakturaen (eller den du vil se...) som kommer opp i listen. Nytt vindu kommer opp, og så må du klikke på de små plusstegnene for å se spesifiserte poster. Lykke til! Spør igjen hvis du ikke får det til!
sisilia Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 jeg ser ingen +tegn,hvor i alle dager er di???ser på fakturanen min nå men ingen +tegn...... så irriterende. takker masse for hjelp!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå