Gjest Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Kan man få besøk når man vil etter fødelen? Eller gjelder besøkstid da også. Tenkte på familie bortsett fra faren og søsken. Med mine foreldre og søsken. Skal ha ks og regner jo med å være der noen dager, kjipt å bare få besøk en time på kvelden..
*Timulia* Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Mener å huske det er besøkstida som gjelder (hvertfall i Fredrikstad). Men dersom man selv synes det er greit kan man jo trille med seg ungen ned i vestilbylen og ha besøk der. Der er det jo småbord og kiosk. Vet at mange vil "skjerme" barnet første dagene, og litt avhengig av hva man orker selv også. Men jeg gjorde det sist, og syntes det var greit. Skal sies at jeg har ei veldig rolig datter som stort sett sov sammme hvor vi var, og at jeg selv var i fin form etter fødsel.
gullegget Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Når jeg fødte for 2,5 år siden var de strenge på besøkstiden. Enda jeg hadde enerom. Men på B2 er det en stue ved inngangen. Tror ikke de er strenge på tiden der.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 hei, tydeligvis forskjellig praksis fra sted til sted. Bodde på enerom sist og folk kunne komme og gå som det passet meg. De som ikke hadde enerom hadde muligheten for besøk utenom tiden i et fellesrom ved heisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå