LizzyG Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Var på middag igår hos svigermor, og på vei hjem så fikk Natty kramper i bilen. Heldigvis kjørte vi forbi legevakta når vi oppdaget krampene, så vi fikk snudd og grisekjør inn der igjen. Kom rett inn til legen og de fikk av hun klærne og gitt hun Stesolid som stoppet krampene. Legen ringte ned til sykehuset og siden pleide å legge inn de som hadde feberkramper for første gang og når vi i tillegg gjerne ville at de skulle kikke på hun, så ble natta tilbragt på sykehuset. Nathalie synes det var veldig kjedelig å hele tiden bli vekket for å ta enten tempen eller blodprøver. Men nå har vi hvertfall kommet oss hjem igjen, og har fått instruks på hva vi skal gjøre hvis det oppstår igjen (bank i bordet). Heldigvis er det helt ufarlig. Men var dritekkelt å se hun hadde kramper og vi visste jo ikke hva det var med en gang.
Dotten Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Æsj. Høres sikkelig skummelt ut å oppleve noe sånt! Har heldigvis ikke hatt det her i huset! Godt alt gikk bra. Kos dere hjemme og slapp av
silhah og emilie Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 såpass..emilie fikk ingenting for krampene hun..ikke ble hun lgt inn heller fikk bare beskjed om å gi febernedsettende og antibiotika...da hadde hun 43 i feber og skikkelig halsbetennelse
LizzyG Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2008 Silhah: Det var rart at de ikke gjorde noe mer med det. De sa at de pleide å legge inn de med feberkramper første gang for å utelukke at det var noe annet. Vi fikk også med oss Stesolid hjem.
Sjefsmegga Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Såpass ja, med så høy feber så skal vel unger helst legges inn til observasjon....men vet det er litt vanskelig enkelte steder, jeg måtte krangle meg til innleggelse av sønnen min da han var 2 uker gammel, måtte ringe fastlegen min privat og få ham til å komme for å undersøke ungen, da ble det fart på sakene og øyeblikkelig innleggelse. ( viste seg at han hadde RS)...
silhah og emilie Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 har jeg aldrig tenkt på før...men var absolutt ikke fornøyd med behandlingen vi fikk der...legen var så stressa at jeg nesten ble redd...og han sa ikke hva som feilte henne...det måtte jeg lese på resepten..ble så paff at jeg ikke fikk fram et ord jeg, hadde ikke kjæresten vært med hadde jeg brutt sammen det er jeg sikker på bra at alt gikk så bra med dere da:) er forferdelig når disse små blir syke:(
LizzyG Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 Ja, de er jo det kjæreste man har. Men er veldig fornøyd med behandlingen vi har fått, fikk svar på alt vi lurte på og litt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå