Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hører visst til her inne, jeg nå. Endelig...

Ville bare høre med dere andre om det var unormalt å ikke ha fått noe særlig mage enda. Er i uke 13.

Takker for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ingen mage frem til uke 16-17, deretter kom den litt til syne, før den spratt ut rundt uke 20. Nå, 4 uke etterpå er den diger!

Alle fasonger og variasjoner er nok helt normale, magen er jo helt individuel:)

Skrevet

Bare slapp av. Dette er min første, er nå i uke 17 og magen viser nesten ikke, bare såvidt. Regner med den plutselig bare strutter ut ;o)

Skrevet

Jeg er 13+1 i dag og har bare en lliten mage om morgene - men om kvelden er den ganske tydelig...

Men har hørt om flere som ikke får mage før i uke 16-17-18... Det er veldig individuelt å ingenting å bekymre seg for!!:-)

Skrevet

Jeg er i uke 17 og klarer fint å skjule magen min. De som vet at jeg er gravid sier at de kan se det, mens jeg føler meg ganske så normal. Men merker jo at det er noe på gang, siden jeg ikke har noen bukser som passer mer. ;)

Skrevet

hadde liten mage, eller ikke noe mer synlig enn at jeg hadde lagt på meg litt;P nå er jeg i uke 15 og den begynner å bli smårund og god nå:) så det kommer;)

Skrevet

har fått mage den siste uken jeg, og er i uke 22 nå.. så det er nok VELDIG normalt!! men jeg husker selv jeg var bekymret fra ca. 14-15 uke og til 20, fordi jeg så så utrolig lite mage.. men det er helt normalt og veldig individuelt, så den kommer vet du.. bare nyt tiden som gravid, og før du vet ordet av det er magen der :)

Skrevet

Er i uke 22 og har fortsatt ikke så mye mage.

Tror veldig få har mage i uke 13.

Skrevet

Jeg er annengangs og har ikke mye mage om morgenen, men mer på kvelden.. ikke så mye å skryte av, egentlig. Liker å tro at det er en gravid-mage...men det er nok litt fett og ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...