Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 har så sinnsykt vondt i skambeinet mitt! er UTROLIG ømt og ikke minst ubehagelig.. hva kan dette være?? er 37 uker...pliiis svar anyone..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 trodde bekkenløsning satt mer i sidene jeg...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg har bekkenløsning, og på meg sitter det i området skambenet.. Bekkenet er festet der og...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 off.. jeg som tenkte jeg skulle slippe unna.. har jo bare 20 dager igjen jo!
76-mamma Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Det er nok bekkenløsning ja, har vært veldig plaget selv, det er jævlig vondt! Nå klarer jeg ikke sove på siden lenger,ligger på ryggen(godt oppbygd med puter bak rygg)!! nå har det blitt mye bedre og jeg sover lengre om gangen, her en natt sov jeg 6,5 timer i strekk, og det er ny rekord på veeldig lenge! Har 22 dager igjen, vi må nok bare holde ut! Ellers hjelper det med bekkenbelte, hvis du har tilgang på det.
mamiladi Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Som de andre sier så er det bekkenløsning :-/ Jeg har hatt vondt der lenge. Det er symfysen som ikke henger helt sammen lenger. Hjelper med varmeflaske og å ha en pute mellom beina når du ligger på siden. Hjelper også å holde seg mest mulig i ro, hvis du kan det.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 hm,, ja, takk for svar da dere, får vel bare tenke at det som kommer ikke er noe bedre:P jaja, alt er snart over, takk og lov:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå