M by M Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Var på jobb i natt og var såvidt jeg klarte å gjøre arb.oppgavene mine. Fikk så sinnsykt vondt! Så når jeg kom hjem i morges, måtte samboern min løfte meg opp i senga! Uff! Så nå har jeg innsett mine begrensninger og får gå sykmeldt ut svangerskapet. Studerer heldigvis som privatist, så har noe fornuftig å gjøre for det. Bekkenløsning er noe dritt! :-(
Gjest Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 åh så drit da:( jeg kjenner jeg får vondere jeg og..å lurer veldig på når jeg må kaste inn håndkleet før d blir for gale..jeg er omsorgsarb å jobber på et sykehjem der d er mangen tunge løft.tenker for hver vakt at :jeg skal nå klare en uke til osv..er bare 19+3 .. du da?
M by M Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg er 24+3. Ble rett og slett umulig å jobbe nå. Fikk så vondt. Har mange legginger og sengestell, fall innimellom osv og er alene nattevakt på et senter på 5 etg med alt fra psykiatri, eldre og unge med funksjonshemming. Så det ble for mye nå.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Hei:) Selv om det er kjedelig å måtte "gi" seg, så var det veldig lurt av deg å gjøre det. Å lytte på kroppen sin. Jeg er bare 12+3 på vei, og går allerede til beh hos kir.pr for bekkenplager og ryggplager. Er nok bekkenløsning på gang.. Har hatt det i de to forrige sv.skapene mine også, og har da ikke klart å gjøre annet enn høyst nødvendig. Det var forresten veldige greier å være alene som nattevakt med så mange beboere. Du har jo vært kjempegod som har klart det så langt!! Lykke til videre, og husk å ta vare på deg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå