Kakeåndsen Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Vesla mi på 2 år og 5 mnd snakker mye. I går hadde hun noen skikkelige kommentarer: Jeg spurte henne hva hun ville ha til frokost: "Jeg vil GJERNE ha corn flakes". Og så spurte jeg hva hun ville ha på seg og foreslo skjørt: "Jeg vil ha en KUL bukse". Lille snuppelure.... Hun plukker opp alt vi sier, og husker veldig godt. Nesten litt skremmende til tider.
Trollemor og snuppa! Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Ja, er ganske morsomme fraser som kommer i denne alderen.. Vi har ei lita papegøye på 2 1/2 her også.. ) Er ganske imponerende hva de husker og kan! )
Blomsterbarn Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Min jente på 2 år og 4 mnd skravler også ustanselig, og finner hele tiden nye ord og vendinger. I dag lå hun og sang på "Hjulene på bussen". Hun fant opp et nytt vers der og da "Mammaene på bussen sier HÆLLEGUD". Gjett om det var ei som lovte seg selv å begrense bruken av utsagnet "herregud"...
flust Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Hehe, så artig! Frøkna mi som også er 2 år og 5 mnd satt på do og skulle tisse. Akkurat når hun kjente at tisset kom, ringte det på døra. "Nå kommer det folk, sa jeg." Neste gang da hun satt på do og akkurat skulle til å tisse sa hun "Nå kommer det folk." Hehe, misforstod visst litt der. I går da jeg skulle dra på jobb bar jeg henne og ga henne en god klem. "Jeg er glad i deg," sa jeg. Da fant hun ut at hun skulle si noe fint til meg også og klappet meg på skulderen og sa "Du er veldig flink til å bære meg, mamma". Da jeg kom hjem igjen fra jobb hadde pappaen terpet med henne for å få henne til å si "Jeg er glad i deg". Hun ga meg en klem og sa "Jeg er glad i meg, mamma." I dag lekte hun ute i hagen med nabojentene på 7 år. Ved middagsbordet sa hun plutselig "Tine (nabojenta) har en fin rumpestump." Like etter satt hun og strevet litt med spaghettien. "Fy flate" kom det plutselig. Nå nettopp mens jeg sitter her og skriver dette innlegget kommer hun med dukken sin og sier "Sånn lille snuppelupp. Du kan sitte her". Hehe, disse små gullkornene kommer jo som perler på en tråd Morsom alder!
Northernlights Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Min søte godgutt kommer med så mange adjektiver for tiden,han også. Alt har en beskrivelse. Oh,its cute! sier han om ting han ser,som han liker, og så er han en ekspert på å be om unnskyldning om han gjør noe galt. "Im so sorry" sier han,og ser på meg med store øyne. Og "Its OK", legger han til, om han slår seg,og jeg sier "uffda,fikk du vondt?" Og "bless you" sier han,om, jeg nyser..hehe Det morsomste er når han sier "oh my" hehe. Da er han bare så søt!
mai mammaen til to Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 hehe.. sånn er snuppa her og... en skikkelig "skravle kjerring". hun prater i ett.. og kan plutelig bryte ut om hun mister noe eller noe går litt sånn halveis galt. HERREGUD, går det an? jeg kan ikke annet enn å le for jeg hører meg så godt igjen. jeg vet jeg må skjerpe meg når det gjelder språkbruken innimellom.. men det er jo litt komisk da..
Northernlights Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Lillegutten min har hengt seg opp i ordet "perfect". Og jeg aner ikke hvor akkurat det der kommer fra. "Pørfekt", sier han-.--hehe
nickoline og supermann Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 de er morsomme. gutten min sa sin første hele setning i går. - mer vann:) senere på dagen satt han å så i et vi menn med sin pappa. mamma "pitte" ropte ha. og pekte på puppedama på forsiden..... hvem sa at menn ikke var opptatt av putter....... lo så jeg grein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå