dritgrei hei hei! Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 ... så fin lyd, så fine låter og for et band! Jeg ble så glad av å være på konsert, og det klør i musikkfingrene... Hun er nydelig, synger nydelig, danser som et vakkert troll og spiller gritar som en fe. Hun spilte mest nye låter fra den nyeste plata, også så fint som det var!!!! DEt er ikke lenge før den er i hus kjenner jeg!!! Hun har en kordame som heter Nina Kinert. Hun må dere sjekke ut litt. Hun varmet opp med fem av sine egne låter, ogg det var også av den arten hvor hårene reiser seg på armene og man blir rørt.... åhh! Det var en deilig kveld!!!!! HURRA!!!!
Plutseliten :) Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jeg blir glad av å lese at du har vært ute å hørt på fin musikk og kost deg!! Det fortjente du...en skikkelig deilig kveld! Håper den gode følelsen fortsatt sitter i ) Klem
coscos Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Har ikke fått med meg hvilken konsert du skulle på, men høres uansett ut som om du hadde en storartet opplevelse. Artig å komme seg ut en gang i blant. Gleder meg til barnevaktene våre kommer tilbake fra Spania. De har vært borte siden januar, så nå hadde det vært deilig med en dag ut, bare mannen og jeg :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg var på Ane Brun sin konsert... lanseringen av den nye plata.
Karomamma Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Så kult!!! Hun er veldig flink, synes jeg. Deilig og behagelig stemning i musikken hennes! Så gøy at du orker å lufte deg litt også
Trollmora Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Så flott at du kommer deg ut og får nyte god musikk da ) Ane Brun fikk kjempebra kritikk av den nye skiva, leste jeg. Tenker den skal på listen over musikk man bare må ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå