Truseprinsesse Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Lurer på om du ser graviditet på meg nå? Og i såfall hvilket kjønn? Hadde ubeskyttet sex for en ukes tid siden(trodde el var over.. vi har egentlig pause fra prøvingen), men så oppdaget jeg at det var masse el-slim der. Så har tydeligvis hatt sen el. Lurer på om du ser noe nå? Meg: 090986 han: 050486
hemarit Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Hei.Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal tolke dette.Fikk først opp et ja og så et nei,og da stoppet pendelen helt.Spurte en gang til og da kom det opp et veldig svakt ja.Er litt sliten for tiden med mye vondt i nakken så det er vanskelig å konsentrere seg.Kanskje noen av de andre her inne kan ta en titt på deg.Klem fra meg og håper du er gravid da.
Truseprinsesse Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Forstår godt at du blir sliten ja. Syns dette med spåing er veldig interessant. Hvordan begynte du med det? Tusen takk for svar forresten.
hemarit Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Hei igjen.Jeg har alltid vært veldig fasinert av sånne ting.Da jeg var 4 mistet jeg mamma,men er ganske sikker på at hun var hos meg en natt da jeg var liten.Våknet av at en hånd strøk meg på kinnet.Ganske sikker på at det var mamma.I huset jeg vokste opp har det rett før og etter pappa døde vært aktivitet.Søsteren min bor der fremdeles og hun er ganske sikker på at begge er i huset å passer på.Jeg er ikke klarsynt,men bruker pendel.Jeg startet med dette for noen mnd siden,men da bare på meg selv.Idet siste har jeg prøvd meg litt på andre også.Klem
Truseprinsesse Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Så utrolig fascinerende. Jeg vet ikke helt om jeg kan kalle det evner eller hva det er, men jeg kan se litt at folk er gravide eller at de blir det snart. Det er bare sånne følelser jeg får og noen ganger kan jeg få opp en farge for å si noe om kjønn og sånt. Syns det er litt merkelig, men vet ikke om det er mer enn bare flaks. Har ofte rett. Så syns det er spennende å høre litt med dere andre som tydeligvis er flinke med sånt. Klem tilbake til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå