Mamma til 3E Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Noen her som har kjøpt vogn der i fra? Hvordan ble det da med frakt? Lønnet det seg å handler fra utlandet eller er det omtrent samme pris her i Norge?
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jeg har handlet derfra 3 ganger, og er kjempefonøyd. :-) Hva frakten kommer på kommer an på vekta på pakken, de har en tabell liggende ute med ca priser på frakten. For meg lønnet det seg å kjøpe derfra fremfor her hjemme. Sist jeg kjøpte derfra kjøpte jeg blant annet bag til quinnyen min, billigste butikken her solgte den for 1700 kr, med frakt, og moms ble det 1000 kr for den... :-)
Mamma til 3E Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 tusen takk for svar. da blir det nok handel på meg i kveld.har leita etter paraplytrille som søskenvogn, her i norge var den så dyr, mye billigere å handle fra utlandet.
Mammatileipia + ? Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg bestilte en MacLaren trille forrige søndag, og fikk hentet den i går! Overrasket over hvor raskt den kom. Bestilte med en egen bag for transport av vogna, og betalte 30 euro i frakt + norsk mva, likevel bare 2400,- totalt, som er mindre enn hva vogna koster i Norge så vidt jeg vet. Er kjempefornøyd!
Mamma til 3E Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 Ble den sendt som vanlig postpakke?
Mammatileipia + ? Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Ja, eller bedriftspakke, men hentet den på posten. Det var forresten inkl et fortollingsgebyr (ca 200,-) i prisen jeg nevnte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå