3b@rnsmor-30* Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 men for et surr altså..... snakka jo med kundeservice på one call i går, og hun sjekka det meste og skjønte ikke hvorfor jeg ikke kunne sende eller motta meldinger, eller bli ringt til... hun regna med det ordna seg i løpet av kort tid... noe som ikke stemte... i dag kom jeg ikke igjennom på tlf til dem, så endte med at jeg gikk på elkjøp og kjøpte meg en ny telefon med et nytt abonement.. og da nytt nummer... da jeg kom hjem ringte jeg netcom for å høre om de kunne gjøre om det gamle nr mitt til kontantkort, så jeg kunne spare på det litt i filfelle noen ikke fikk med seg at jeg har nytt nr.. da sier han på kundeservice på netcom at det nummeret var blitt tilbakeregistrert til mitt gamle abonement hos dem i går... jaha tenkte jeg.. kjekt å få beskjed liksom.. men så endte det med at jeg nå har fått overført det nye abonementet (på det nye nummeret) til det gamle nummeret mitt og sletta det nye. og jeg er helt kvitt one call!!!!! knallbra service hos netcom!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå