Gå til innhold

flere som opplever dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mSSE TYNN UTFLOD SOM MINNER OM MELK I FARGE OG KONSISTENS? HAR TERMIN OM EN UKE.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmor sa at mot slutten av svangerskapet er det normalt med mye utflod. Noen dager har jeg nesten ingenting og andre dager "mye". Da tar jeg på truseinnlegg for å føle meg bedre, og koser meg med at dette er helt normalt og at det nærmer seg fødsel - selv om jeg enda har ca. 3,5 uke igjen

Skrevet

Jeg har ikke sånn utflod men jeg har blank utflod som minner om slim, unnskyld for detaljene. Har ikke hatt utflod siden i begynnelsen av svangerskapet. Har termin om 9 dager jeg

Skrevet

Jeg har det, veldig tyntflytende, nesten som skummetmelk.. Jeg er bare i uke 34+3...

Det er så tynt at det ofte bare renner ut..

Skrevet

har og dette i tillegg til sånn blankt slim som hun over her skriver. har termin om 8 dager.

Skrevet

Hadde noe lignende nylig. Trodde ikke det var sopp siden det var så tyntflytende, men etter en kur med Canesten ble det borte.

Skrevet

eh...er det ikke vanlig med "mye" utflod igjennom hele sv.skapet? Fikk jeg bekreftet når jeg spurte jm ihvertfall. Ble litt forvirra på en sen lørdagskveld jeg nå. tihi..

Skrevet

Jeg også hadde utrolig masse. Kunne våknet om morgene av en våt flekk som hadde gått gjennom trusa. Men så tok jeg en soppkur da jeg senere også fikk en del kløe og ubehag, og etter det har mengden utflod blitt mye mye mindre.

Skrevet

hei,

har termin om to dager og siste tre uker har jeg slik tynt hvit utflød. Jeg hadde nesten ikke noe utføld i hele svangerskapet og tenkte at det var fordi fødselen narmet seg. Skal spørre jordmor neste uke om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...