MrsL1 Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Begynte dagen med en hel vannmelon, så frokost, en stooooooor baguet med ost og skinke, Så is... Også mere vannmelon... ca en halv... Nå jeg hadde fått i meg denne var klokken blitt halv to, og sambo kom hjem fra jobb... spiste da en halv vannmelon til, og ba han så gå i butikken og kjøppe is og kylling... Men, før han gikk måtte han gå ned å lage noe jeg kunne spise mens jeg ventet... har akkurat fått i meg en stor baguett til og sitter og venter på at sambo skal komme hjem fra butikken:p har ikke hatt serlig matlyst hele svangerskapet før i dag da:p men plutselig kom det... får satse på at det roer seg litt igjen da..
anette&tutta mari :) Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 hm syntes ikke det hørtes så mye ut jeg faktisk kos deg med maten!
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Vannmelon ?! Nam !!! Men de er jo nesten bare vann så den delen trenger du ikke å bekymre deg for. Men resten hørtes ikke SÅ mye ut heller. Jeg småspiser heeele tiden og får desverre i meg litt for mye søtt. Men men, håper det snur etter fødselen.
JordbærMamma Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg ble matvrak over natta i uke 22 Har ikke lagt på meg ett gram før det, har ikke hatt lyst på godteri eller noe, bare hatt lyst på sunne ting gitt. (Veldig ulikt meg, så hadde nok å ta av før jeg ble gravid...). Men i uke 22 snudde det! Jeg ser positivt på det foreløpig: Jammen deilig å kose seg med noe godt igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå