Gå til innhold

hmmm, tror jeg plutselig har blitt et matvrak:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte dagen med en hel vannmelon, så frokost, en stooooooor baguet med ost og skinke, Så is... Også mere vannmelon... ca en halv... Nå jeg hadde fått i meg denne var klokken blitt halv to, og sambo kom hjem fra jobb...

spiste da en halv vannmelon til, og ba han så gå i butikken og kjøppe is og kylling...

Men, før han gikk måtte han gå ned å lage noe jeg kunne spise mens jeg ventet... har akkurat fått i meg en stor baguett til og sitter og venter på at sambo skal komme hjem fra butikken:p

har ikke hatt serlig matlyst hele svangerskapet før i dag da:p

men plutselig kom det... får satse på at det roer seg litt igjen da..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm syntes ikke det hørtes så mye ut jeg faktisk :) kos deg med maten!

Skrevet

Vannmelon ?! Nam !!! Men de er jo nesten bare vann så den delen trenger du ikke å bekymre deg for. Men resten hørtes ikke SÅ mye ut heller. Jeg småspiser heeele tiden og får desverre i meg litt for mye søtt. Men men, håper det snur etter fødselen.

Skrevet

Jeg ble matvrak over natta i uke 22 :) Har ikke lagt på meg ett gram før det, har ikke hatt lyst på godteri eller noe, bare hatt lyst på sunne ting gitt. (Veldig ulikt meg, så hadde nok å ta av før jeg ble gravid...). Men i uke 22 snudde det! Jeg ser positivt på det foreløpig: Jammen deilig å kose seg med noe godt igjen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...