meg og jentene Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Jeg meldte meg for et par uker siden inn i Vektklubb.no Var egentlig på impuls, kom tilfeldig over det på nett og tenkte å prøve det siden jeg ikke på egen hånd har klart å gå ned de ca fire kiloene jeg ønsker. Motto der er at alt er lov å spise, ingenting er forbudt. Jeg får tilsendt menyer for tre måltider per dag + mellommåltider. Jeg blir mett, men ikke stappmett. Føler meg sunn, fordi maten jeg spiser er sunnere enn før. Har allerede gått litt ned i vekt og har plutselig blitt mer motivert til å fortsette med dette. Man logger alt man spiser (må ikke følge menyene), og så regner datamaskinen ut hvor mange kalorier det er. Spiser jeg noe med mye kalorier, må jeg spise litt mindre av noe annet på menyen. Følger jeg menyen helt, blir jeg faktisk ganske mett. Menyen er tilpasset min BMI og hvor mye jeg ønsker å gå ned i vekt på hvor lang tid. Bare et tips! Bare spør hvis dere lurer på noe.
*ale* Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Åå... Trodde det var mer for "storslankere.." HAr også en fire fem kg jeg skulle fått vekk.. KAnskje jeg må sjekke det:)
Dotten Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Samme her. Har også bare 4-5 kg jeg burde gått ned.... Hmmm. Takk for tipset
*ale* Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Må man regne ut kcal selv?? Skjønte meg ikke helt på den registreringa av måltider...
*ale* Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 FAnt ut av det.. Damn så masse kcal det er i nugatti!!!!!!
meg og jentene Skrevet 5. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2008 Ja, sjokolade i det hele tatt har veldig mange kalorier... Cottage cheese derimot, inngår i mange av måltidene. Fint du fant ut av det, nei,må ikke regne ut noe selv. Skriver bare hva man har spist,så blir det registrert hvor mange kalorier det er.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 er på vg's vektklubb og skjønner ikke at du orker å følge forslagen vær dag. Det er jo unødvendig. Kanskje greit til å begynne med men det er jo like lett å lage sine egne måltider. Nå går det sakte for meg så jeg tar en runde med lav-karbo før jeg går tilbake for å skrive dagbok der igjen ja.. eller matbok..hehe.
meg og jentene Skrevet 5. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2008 foxy: jeg betalte 350 for tre mnd. Billigere hvis du melder deg inn for lenger periode. stinkerbell: Jeg følger ikke slavisk alt hver dag, men jeg synes faktisk det er gode ting de foreslår. Og da slipper jeg å tenke ut hva jeg skal spise, føler liksom det er en ting mindre å planlegge. Men nå som jeg har vært med et par uker, og vet litt mer om hvor mange kalorier det er i ulike ting, tar jeg det litt mindre nøyaktig. Bruker menyene som forslag. Har jeg ikke lyst på det, tar jeg noe annet. Ulempen er at sunn mat er så dyrt, så blir jo høyere matutgifter.
*Minnie Mus* Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 de pengene tar du jo fort igjen når du regner ut hvor mye penger man bruker på snop til vanlig:-)
meg og jentene Skrevet 5. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2008 Godt poeng Minni! Har faktisk kjøpt litt godteri i dag som jeg koser meg med nå. Spiser med kjempegod samvittighet. Har jo spist så sunt hele uka, og gått lang tur i dag. Pga lang tur "får" jeg ekstra kalorier jeg kan bruke på hva jeg vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå