Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Jeg skal møte barnefaren i kveld, for å fortelle ham at jeg er gravid. Dette burde jo vært gjort for lenge siden, men har bare utsatt det og utsatt det... Vi har aldri hatt noe forhold, bare en flørt. Jeg er nå 17 uker på vei. Hvordan bør jeg si det? Rett ut eller omveier? Er så sinnsykt nervøs!!!
Glederseg:) Har født!! Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Hmm ønsket han seg barn og er klar for å bli far? Syns du skulle sagt det for lenge siden jeg,men det er jo ikke meg det gjelder..Syns du skal gå rett på sak men vær forbredt på at han blir sjokka,for det blir han garantert når han hører du er så langt på vei..Han har jo ikke hatt nor å si..Velger du å si det med masse om og men så blir du bare mer nervøs tror jeg..si det som det er ! Masse lykke til.. Håper han ser positivt på det og blir glad etter sjokket:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Det håper jeg også. Vil så gjerne at min lille venn skal ha kontakt med faren sin! =) Han har ikke akkurat utgitt noe ønske om å få barn, men han er (var?) jo glad i meg og sa ja til å møte meg nå, så er positiv... Er bare så jævlig nervøs! =(
Glederseg:) Har født!! Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Ja det er bra han vil møte deg ihvertfall..men ett barn er ikke bare bare..hehe..men han får nok ett sjokk med engang men det roer seg vel..håper han vil bli en del av det du skal igjenom ..for det er jo hans barn også masse lykke til..si ifra åssen det går.. KLem
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 oi....syns du har ventet vel lenge....men håper han tar det bra og at dere kanskje tar opp igjen et godt forhold om du ønsker det... som hun andre her sier så er det best å bare si det rett ut,han kommer til å finne det ut før eller siden uansett og det er best at det kommer fra deg...
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Lykke til!!!! Har en følelse på at det vil gå helt fint:-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Lykke til! Men forbered deg på at han tar det dårlig. Det er ikke sikkert, men lurt å være forberedt. Og selv om han kanskje tar det dårlig nå, så kan det hende at han blir mer positiv når han får tenkt seg om.
lillejente Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 lykke til:) Bare husk at du nå har hatt ganske mange uker på å venne deg til tanken og på å forberede deg! Det har ikke han.. Så selv om han kanskje ikke reagerer sån som du ønsker i en dagdrøm, så kan det hende det snur etter noen uker eller mnd når han har fått tid til å venne seg til tanken! Tror også det er lurt at du gir han valget på hvordan han vil gjøre det videre. Det er jo sån at du har bestemt helt selv om du vil ha barnet eller ikke, dette valget har ikke han hatt muligheten til å ta. Min generelle erfaring med menn, er at hvis de tror de kan velge selv, så velger de ofte det vi vil. Hvis vi prøver å tvinge de, så velger de det motsattte!! De minner litt om små barn på den måten:) Venter spent på oppdatering:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Hvordan gikk møtet, og hvilken reaksjon fikk du?
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 6. april 2008 #16 Skrevet 6. april 2008 Hvordan gikk det? Er så spent å høre:-)
Trulte76 Skrevet 6. april 2008 #17 Skrevet 6. april 2008 Ja hvordan gikk det ? Tok han det med et smil eller fikk han seg et lite sjokk?
Sharlis Skrevet 6. april 2008 #20 Skrevet 6. april 2008 Er spent på hvordan det gikk..hva er overskriften på det ny innlegget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå