Gå til innhold

Spiser barnet ditt helt eller halvt middagsglass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

av de 6 og 8 mnd glass-str? Og hvor mye dessert får de etterpå? Noe melk etter d igjen eller?

Jenta mi har ikke mage mål hehe, og stopper ikke hvis jeg fortsetter å gi henne mat. Så derfor lurer jeg på hva som er normalt. Hun er snart 8 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 8 mnd og spiser 1 glass og drikker litt vann til middag. Ikke noe dessert eller melk, selv om han sikkert hadde hatt plass til det også ;-)

Han får enten fukt i grøten sin eller til lunsjen, så da er det ikke behov for noen dessert synes jeg.

Skrevet

Jenta mi er 8 mnd (om 3 dager) og hu får et halvt glass med middagsmat, og vann til drikke.

Skrevet

Gutten min på 8 mnd får ett helt glass, vann og frukt etterpå. Han spiser veldig mye frukt, er godt for magen hans, også ELSKER han det. Spiser minst ett glass frukt om dagen.

Skrevet

Jenten min er 8mnd. Hun spiser ett helt glass og får litt drikke hvis hun vil ha. Gir frukt senere på dagen fordi når hun spiser frukt etter hun har spist middag så stopper hun ikke for hun synes det er så godt, og da ender det bare opp med at hun gulper halvparten opp igjen =)

Skrevet

Min er 8,5 mnd.

Hun spiser et helt glass hvis det er 6-mnd (det er det hun liker best), og ca. 3/4 glass hvis det er 8-mnd.

Drikker vann til og får mm til "dessert".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...