Gå til innhold

Press i underlivet.. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fort er det mulig å kjenne symptomer egentlig? Jeg har et slags trykk/press i underlivet..Vanskelig å forklare,men noen som kjenner seg igjen kanskje? Hadde EL for ca en uke siden, kan det være mulig å allerede merke noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, ane ikke hvor for du kan kjenne det, har aldri vert gravid. men jeg hadde el forrige tirsdag/onsdag, og allerede i dag har jeg hatt press/smerter i underlivet også.. Akkurat som om jeg må veldi på do, men så må jeg egentli ikke på do:S

Så syntest at det var ganske rart jeg også.

Skrevet

Nettopp! Håper noen kan gi oss et bra svar :)

Skrevet

jeg har vært gravid før, og hadde slike symptomer dere beskriver. men ikke så tidlig. har dem selv jeg også nå....forstår ikke noenting hvis jeg ikke er gravid egentlig...hva er deres andre symptomer?

mine er ømme pupper og småkvalm om kvelden, stikninger i livmoren, trøtt, småstikninger i underlivet....selvom jeg har ett barn, er jo alle graviditeter så forskjellige...

håper vi er, alle sammen:) vil ha babyyyyy:))

Skrevet

Kjennes egentlig ut som at mensen er på vei, men det skal jo ikke skje enda.. Er også veldig oppblåst.. Er ikke sikkert det er noen ting, har jo følt det sånn før og da har det ikke vært noenting..men akkurat det presset har jeg ikke hatt før..Har nesten trang til å knipe igjen hele tida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...