Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 virker ut som om tulla våres liker det best.ho er 6 dager gammel.
*1+1=2 små* Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 jeg gjorde det:) støttet opp så hun ikke kunne snu seg på magen, sov mye bedre da!
Snappie Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Helsesøster sier det optimale er å ligge på rygg, så hun kunne ikke anbefale det. Men jenten vår var så urolig og sov lite sammenhengende på rygg så vi snudde henne litt over på siden, da sov hun bedre. Da hun var 4-5 mnd klarte hun å snu seg selv og gjør det enda. Snart 8 mnd. Men det er enda verre å la de ligge på magen. Nevnte dette for fastlegen min og han rynket bagatellmessig på nesten og sa det ikke spilte så stor rolle. Han har selv 5 barn. Man må jo føle litt på det selv også.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 på sykehuset la de gutten min på siden da han skulle sove.
hamsterpia Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Gutten min ble også lagt på siden på sykehuset, så da går nok det bra.
TinaP Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Så lenge hun ikke snur seg på magen så er det ingen fare med det. Min sønn sover også på magen, men kun under tilsyn. Ikke om natten.
ifie Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Gutten vår fikk også ligge på siden på sykehuset, men vi fikk beskjed om å holde et øye med han når han lå slik. Skulle ikke sove lenge på siden. Vet ikke hvorfor...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 To av mine tre barn har foretrukket å sove på siden siden de var helt nyfødte. Da de var helt små stappet jeg litt rundt de så de lå stødig, men nå er yngste 10 mnd og legger seg på siden selv. Tror ikke det gjør noe, det er å sove på magen som ikke er så bra..
mammarettogslett Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 jeg legger jenta mi litt på siden når jeg legger henne ned, får så å vente litt til hun har sovnet helt og legger henne på ryggen. hun bråvåkner med en gang hvis jeg legger henne rett ned på ryggen.
*Smiley* Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Han har sovet på siden fra dag 1.Likte ikke å ligge på ryggen. Nå er han 7mnd og sover på både rygg og mage. Alt ettersom.
tiltiderensom Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Gutten vår har sovet mye på siden siden han ble födt. Han blir snart tre mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå