Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke det at jeg pleier å bry meg så mye om hva andre gjør, men i dag reagerte jeg. Var ute og gikk tur nede i sentrum, og så ei anna som trilla vogn, som hadde festa et tjukt fleeceteppe foran hele åpningen på vogna. Hun hadda festa det med klyper så det ikke skulle falle av. Det var HELT tett. Mini har makent teppe, og det er veldig tjukt og varmt.

Jeg er selv av den typen som bruker helseteppe i øvre del av åpningen, så det fungerer som en solskjerm, men det er fortsatt 10-15 cm fra teppekanten til stormtrekket på vogna.

Blir helt målløs av hva folk finner på å gjøre jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vogna vår er det i hvertfall luftinntak i lommer i kalesjen og på sidene, det er det jo godt mulig den vogna du så hadde også.

Trodde du hadde sett noen som banka ungene eller noe slikt jeg ... det er fælt!

Skrevet

Ja, det er jo mulig, men slik jeg så det så var det helt tett. Vet hvem hun er, og vet at barnevernet er inne i bildet fra før pga. at hun ikke er helt stabil. Faren til ungen vil ikke ha noe med de å gjøre.

Skrevet

pappa nevnte i går at han ble helt paff over folk inne i storsentrene.....ungene har på seg utedress, sitter i termopose og SKRIKER av full hals fordi det er så varmt mens foreldrene tar av seg jakkene fordi det er varmt.....

han fikk helt vondt sa han..

og som deg så har jeg også sett folk som henger flistepper foran HELE åpningen og fester den med klyper...sorry ass men det er ILLE å gjøre INNE i et storsenter hvor det er varmt fra før av....og ikke faen om de gidder å kle av ungen litt......

Skrevet

Huff ja. Var på bussen for et par dager siden og da var det en dame som hadde et tjukt teppe over vognen, var ikke noe åpning for luft. Babyen skrek og skrek og skrek. Tilslutt så så hun damen inn til babyen og da lå den i en lammeskinpose med et tjukt flisteppe som var brettet 2 ganger. Er et stort teppe, har samme selv. Ikke rart babyen skrek sånn. Kunne ha skjønt det hvis det hadde vært minusgrader ute, men det var jo 13 grader ute og sol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...