Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Nå er heldigvis våren kommet, men med den kommer dessverre plagene i forhold til pollen. Har jo egentlig lyst å klare meg uten allergimedisin og astmaspray, men er usikker på hvordan det går. Har allerede snørrete nese og hoster en del (særlig på natta). Leser på felleskatalogen at jeg ikke kan bruke medisinene jeg har brukt før... Æsj... det hele er så vanskelig. Vil jo ikke at gutten min skal få i seg noe "farlig" ettersom jeg ammer....
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jeg har asma og bruker Symbicort daglig. Legen mente at det var ok. Jeg har ammet i snart 10mnd:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Bruker Lomudal, har vel ikke like god effekt, men har klart meg uten både under graviditeten og under permisjon hittil. Men har vært perioder hvor jeg har vært svært tett, ja. Gruer meg til våren når jeg får dobbel dose allergi, siden jeg både har helårsallergi (støv og midd), samt pollenallergi. Så det er når pollensesongen kommer, det blir ekstra ille, når dette kommer oppå "hverdagsallergien" i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg mente, jeg har klart meg uten annen allergimedisin enn Lomudal som var det eneste "tillatte" for en gravid og senere ammende. Den andre medisinen har jeg stått helt over.
2hærligegutter Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Jeg bruker bricanyl, servent og flutide, har gjort det med begge barna mens jeg ammer. og så bruker jeg Phenergan kløstillende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå