Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg heldig. Det er så søtt når lillemann smiler med puppen i munnen og ligger og pludrer og kosesnakker i fanget etter pupp: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snufs.... Kos deg masse... Måtte gi opp ammingen for en uke siden. Eller rettere sagt, hun ga opp ammingen. Har slitt litt den siste tid med å få henne til å ta puppen. Nektet gang på gang på gang.............Morgen som kveld......Dag etter dag...... Men har ammet i 8 mnd,så det får være bra.

Skrevet

Puppesmil er søtt!

Eller også ... smilet når genseren går opp og det lille krasjet av pupp mot overivrig lite fjes ;-))

Skrevet

Ja, jeg føler meg også veldig priviligert som har fått til ammingen uten noen problemer. Mini er 8 mndr og fortsatt synes jeg det er den beste tiden på dagen, da han vil ha pupp. De stundene er bare våre liksom. Koser meg kjempemasse når han ligger og suger og stryker på puppen. Gruer meg til den dagen det er slutt.

Men samtidig så ser jeg ikke ned på de som velger å gi mme, av ulike årsaker, det er noe hver enkelt må ta stilling til selv. Og jeg synes synd på de som virkelig vil amme, men ikke får til.

Skrevet

Og så fryktelig enkelt! :-) Er takknemlig for å slippe å forberede og varme måltider dag og natt. Veldig greit å bare slenge ut puppen i tide og utide! :-)

Skrevet

Kos dere masse dere som kan amme, skulle ønske jeg kunne. Håper det går bedre med neste mann. Den lille tiden jeg ammet, var det jo veldig hyggelig, skulle så gjerne ha fortsettet.

Det er så vakkert med barn som drikker og koser seg med mammas pupp:)

Skrevet

For et fint og herlig innlegg om gleden ved å amme barnet sitt :-) Ble litt rørt jeg.

Hilsen en flaske-mamma som koser seg stort med flasken også :-)

Klem

Skrevet

Ja, det er HÆRLIG!!!

Skrevet

Ja,det er fantastisk å amme!! Vi må ta vare på denne tiden:-)

Skrevet

Så enig så enig! Klarer nesten ikke ta öynene fra han under amming ( så blir helt stiv i nakken ;-) ) Herlig med baby som gliser med melkebart etter litt pupp!!! ;)

Skrevet

Helt fantastisk, det har du helt rett i! Oppe to-tre ganger om natta..? ja, så absolutt verdt det! Jeg føler meg virkelig heldig som har mulighet til å fullamme jenta mi :)

(Åsså tas det jo rett fra hofta...kan godt si æ liår d! ;)

Skrevet

Hehe :) søte er de ja.. tulla mi er nettopp 8 mnd og når hun er nesten ferdig med å drikke har hun har en tendens til å slippe puppen, kikke opp på meg, smile lurt, klype meg i brystvorta med to fingre og le godt etterpå..

Hun får ikke lov til det, men må jo innrømme at hun er jo helt herlig når hun ler sånn..

Skrevet

Ja den signerer jeg også. Jeg amma førstemann i 7 uker, så måtte vi gi oss for hun hadde en vond arm som hang igjen som refleks etter fødsel, klarte ikke ligge, var mye rabalder før vi fant ut av det..

Pumpa meg til hun var 4 mnd og delvis til hun var 6 mnd. Nå syns jeg det er ett ork å bruke pumpa til å lagre ett fryselager eller til maisgrøten he he.

Er SÅ mye enklere å amme!

Eneste fordel med MME/utpumpa MM er at pappaen og alle andre kan også gi natt og dag, og far og barn får en god kontakt sånn.

Og barn som får flaske koser seg like mye med flaska som de på pupp vil nå jeg si!

Så all honnør til dere på flaska!

Om ett barn kan ammes, er det ikke sikkert neste kan det, og motsatt!

Skrevet

Ja og nei;) Helt greit liksom=)

Skrevet

Når sårheten er over (var sår i 9 uker før det føltes greit) så er amming helt fantastisk!!!

Skrevet

Er veldig fint når det virker og alt er ok.

Jonas spiser hver annen time på dagtid hvertfall- og syter etterpå likevel. Tror ikke det er nok melk for han, for virker sulten rett etterpå igjen.. Blitt verre siste uken- så jeg synes ikke det er fullt såååå fint lenger :(

Skrevet

Uff, savner ammingen jeg...måtte gi tapt i januar, da nektet hun mer...men ammet i nesten 6 mnd da...selv om jeg hadde håpet på litt lenger...

Skrevet

Er helt enig. Det er helt fantastisk:) håper jeg kan amme så lenge både jeg og gutten vår ønsker det.

Skrevet

ja vi er heldige som har anledning til det. Enkelt og greit, og noe bedre kan ikke et barn få. Skulle likevel ønske at lillegutt tok flaske også, for avlastning eller for å bare ta vann o.l.

Skrevet

det var ikke meningen å være anonym .....trykket feil

Skrevet

JA!!! Det er kjempekos:-)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...