Kvitrebekk Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Poster innlegg her også jeg, for det er ikke så mange innom dåpssidene virker det som :-) Skal dere ha/eller hadde dere sanger i dåpen? I så fall, hvor mange sanger, skrev dere dem selv eller var det "gode gamle sanger" som feks. Lykkeliten, Tulla mi osv.? Tar også i mot gode tips om dekorering og bordkort :-)
celodi Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Beklager,kan ikke hjelpe deg..Hadde ingen sanger vi,har heller ikke vært i en dåp der det er sanger.. Men hjelper deg og dytter=) Lykke til
Vrimle Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Jeg synes den sangen som ble spilt i dåpen til prins Sverre Magnus er nydelig:) Den heter "lite barn som kommer" og er av Kari Bremnes.
Northernlights Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg diktet en sang på melodien "vi har en tulle med øyne blå" ved en av dåpene, og den var virkelig fin. Morsomt å synge i alle slags selskaper. ;o)
*ale* Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Er forbudt med allsang , visste du ikke det??? Nei heller ikke vant med sanger i dåp.. Men lykkeliten er jo kjempefin .
Kvitrebekk Skrevet 5. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2008 Har diktet en sang selv, til Å tenk at Gråpus (har 4 små). Men det blir nok med den ene sangen, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå